ما مقاوم هستیم/ کارگردان خوزستانی تئاتر دفاع مقدس خبر داد:

اجرای تئاتر محیطی در مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس خوزستان

بوعذار از اجرای تئاترهای خیابانی در جمع کاروان های راهیان نور از سوی گروه تئاتر «آئین مردم» در مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ - 15March 2022

اجرای تئاتر محیطی در مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس خوزستان«مصطفی بوعذار» مدیر گروه تئاتر خیابانی «آئین مردم» امروز در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از اجرای تئاترهای خیابانی در جمع کاروان های راهیان نور از سوی این گروه در مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس استان خوزستان خبر داد.

وی اظهار داشت: گروه تئاتر «آئین مردم» اولین گروه نمایشی است که در سال‌های ابتدایی شروع اعزام کاروان های راهیان نور، اجراهای محیطی را در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان در کارنامه خود دارد.

بوعذار گفت: امسال نیز از ۲۲ اسفند همزمان با گرامیداشت روز شهدا با اجرای ۴ نمایش خیابانی و محیطی در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان همچون «گلزار شهدای هویزه»، «یادمان شهدای نهر خین»، «موزه جنگ خرمشهر» و «یادمان شهدای شلمچه» میزبان زائران مناطق عملیاتی و کاروان‌های راهیان نور هستیم.

این پیشکسوت تئاتر افزود: در این اجراها که ۲۲ اسفند از گلزار شهدای هویزه آغاز شده است، نمایش‌های خیابانی و محیطی «پناهنده» و «قهرمان شما کیه؟» همچنین پرفورمنس «سرداران بی نشان» و «سرباز وطن» با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شدند.

کارگردان خوزستانی تئاتر یادآور شد: هنرمندان گروه تئاتر «آئین مردم» بر اساس اعتقاد و بضاعت موجود و همچنین تولیدات انجام شده گروه، چهار نمایش را برای اجرا در ۴ یادمان دفاع مقدس خوزستان طراحی و برنامه‌ریزی کرده اند و اجراهای این گروه تئاتر تا پایان اسفند ماه امسال در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار