ما مقاوم هستیم/

معراج شهدای خوزستان میعادگاه کاروان‌ها و زائران جوان راهیان نور

معراج شهدای خوزستان همچون ایام گذشته میزبان خیل عظیم کاروان‌ها و زائران جوان راهیان نور از سراسر کشور بود.
کد خبر: ۵۱۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳ - 15March 2022

معراج شهدای خوزستان میعادگاه کاروان ها و زائرین جوان راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، معراج شهدای خوزستان امروز نیز همچون ایام گذشته میزبان خیل عظیم کاروان ها و زائرین راهیان نور از سراسر کشور بود.

«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از وقفه‌ای نسبتا طولانی دیگر بار شاهد حضور معنوی و ارزشی نسل جوان کشورمان به مناطق عملیاتی جنوب هستیم.

وی افزود: معراج شهدای اهواز از مکان‌های معنوی و تاثیرگذاری است که اکثر کاروان‌ها برای عبور از اهواز و راهی شدن به مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس برای تجدید عهد و پیمان با شهدای عزیز به این میعادگاه عاشقانه مراجعه و ساعاتی را با پیکر مطهر شهدا خلوت می کنند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان  گفت: از نکات قابل توجه در کاروان های راهیان نور می شود به ثبت و ضبط حداکثری تصاویر و فیلم هایی اشاره کرد که زائرین جوان دانش آموز و دانشجو با گوشی همراه خود از مکان ها و یادمان های مختلف گرفته و آن ها را منتشر می کنند و این حرکت می تواند یک جهاد تبیین نوین در حوزه رسانه باشد.

معراج شهدای اهواز در پادگان شهید محمودوند واقع در سه راه خرمشهر، اتوبان سردار شهید اسکندری، کیلومتر 2 جاده اهواز به اندیمشک، بین سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و شهرک شهید میثمی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار