جانباز شهید «حسين چنگيزی»

همه آرزوی من شهادت است

در وصیت نامه جانباز شهيد «حاج حسين چنگيزی» آمده است: از مرگ هیچ هراسی ندارم و به شهادت فکر می‌کنم.
کد خبر: ۵۱۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۸ - 04April 2022

از مرگ هراسی ندارم و به شهادت فکر میکنمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، جانباز شهيد «حسين چنگيزی» 4 اسفند سال 1305 در يکی از روستاهای شهرستان بهبهان در خانواده مذهبی و متدين به دنيا آمد. پس از گذراندن دوران کودکی و نوجوانی به سربازی رفتند و  با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه نبرد شد.

وی پس از مدتی حضور در جبهه به درجع رفیع جانباز 70 درصد درآمد و سرانجام پس از 23 سال تحمل درد ناشی از جراحت 12 آذر سال 1382 به شهادت رسید.

در متن وصیت نامه این شهید آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم ما در ايران قهرمان و سرفراز زندگی می کنيم بايد در دفاع از کشور وانقلاب عزيزمان تا پای جان جنگيد. بايد از اين انقلاب عظيم الشان تا آخرين قطره خون خود حمايت کرد.

اکنون که اين وصيت نامه را می نويسم ساعت 9شب 15مهرماه 1359 می باشد از مرگ هراسی نداشته و به شهادت فکر می کنم. از شما خانواده عزيزم که هميشه به من محبت و لطف داشته ايد تشکر می کنم. شما را به خواندن قرآن و نماز اول وقت توصيه می کنم.

هيچ وقت در زندگی از ياد خدا و کمک به خلق خدا غافل نشويد با نفس خود مبارزه کنيد ساده زيستن را در زندگی خود پيشه کنيد واز انقلاب اسلامی دفاع کنيد و پشتيبان ولايت فقيه باشيد. به اميد پيروزی رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق عليه باطل.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها