پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم؛

انس با فرهنگ ایثار و شهادت از ویژگی‌های آیت‌الله «علوی گرگانی» بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال آیت‌الله علوی گرگانی گفت: انس با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس، از ویژگی‌های آن عالم ربانی بود.
کد خبر: ۵۱۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ - 16March 2022

انس با شهدا از ویژگی‌های آیت الله علوی گرگانی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، در بخشی از پیام تسلیت حجت الاسلام «علی لقمانپور» به مناسبت ارتحال آیت‌الله علوی گرگانی آمده است: «آن عالم ربانی هم خودشان در جبهه‌ها حضور می‌یافتند و هم شاگردان‌شان در فضای جبهه و جنگ حاضر می‌شدند و نام جمع کثیری از شاگردان معظم‌له در زمره شهدای والامقام می‌درخشد.

دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان، اقامه نماز بر پیکر‌های مطهر شهدا و شرکت در مراسم تشییع شهدای والامقام بخش‌های دیگری از جلوه‌های مانوس و مالوف با فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و ایثار و شهادت بود که در شخصیت ملکوتی آیت‌الله علوی گرگانی موج می‌زد.

همچنین دیدار رزمندگان اسلام با آن عالم ربانی در طول سال‌های حماسه و ایثار و سخنان امیدبخش و شورآفرین ایشان در دفاع از ولایت، از صفحات زرین نقش آفرینی آن مرجع بزرگوار در دائره‌المعارف دفاع مقدس است که هیچگاه از یاد‌ها و خاطره‌ها محو نمی‌شود»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار