در پیامی؛

وزیر دفاع درگذشت آیت‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفت

امیر سرتیپ آشتیانی در پیامی درگذشت آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ - 16March 2022

امیر سرتیپ آشتیانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی درگذشت آیت‌الله «سید محمدعلی علوی گرگانی» را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر ارتحال فقیه عالیقدر و مرجع تقلید حضرت آیت‌الله آقای حاج سید محمدعلی علوی گرگانی (رحمت‌الله علیه) موجب تأسف و تأثر گردید.

این عالم متقی و پرهیزکار، عمر با برکت خود را در ترویج فرهنگ اهل بیت (علیهم‌السلام) سپری کرد و با تربیت شاگردانی متعهد و مکتبی و تالیف کتب و آثار ارزنده دینی، خدمات ارزشمند و ماندگاری را از خود به یادگار گذاشت.

تواضع، ساده‌زیستی، اخلاص، سلوک مردمی و انقلابی، حمایت و پشتیبانی صریح از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از ویژگی‌ها و مؤلفه‌های برجسته شخصیت آن عالم فرزانه و جلیل القدر بود.

اینجانب فقدان این عالم فرهیخته و مجاهد نستوه را به عموم ارادتمندان و مقلدان و حوز‌های علمیه و تمامی وابستگان خصوصاً اهالی انقلابی و متدین گلستان تسلیت عرض نموده و علو درجات برای آن فقید سعید را مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سرتیپ ستاد محمد رضا آشتیانی»

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نیز در پیامی درگذشت آیت‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اَلْعُلَمَاءَ وَرَثَةُ اَلْأَنْبِیَاءِ

خبر درگذشت فقیه عالی‌مقام و مرجع با بصیرت ملجأ الانام و سید الاعلام حضرت آیةالله العظمی حاج سیدمحمدعلی علوی گرگانی رضوان الله علیه موجب تألم و تأثر شدید گردید.

مرجع عالیقدری که عالم عامل و از استوانه‌های برجسته‌ی حوزه‌های علمیه بود و عمر پرخیر و برکت خود را در راه ترویج معارف دینی و تبیین اسلام ناب محمدی و دفاع از ولایت مطلقه فقیه و نظام مقدس اسلامی صرف نمود.

در آخرین دیدار این‌جانب با آن مرجع بزرگوار، از لزوم نشان دادن اقتدار نظامی و معنوی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به جهانیان سخن گفت و تأکید کرد که راه مقابله با توطئه‌های دشمنان و عوامل نفوذی و سرسپرده آنان، اقتدار دفاعی و معنوی و بصیرت‌افزایی است.

اینجانب مصیبت فقدان آن عالم بزرگوار را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران و مردم مومن استان گلستان، مخصوصاً به شاگردان و ارادتمندان ایشان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم.»

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار