ما مقاوم هستیم/ سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد:

بازدید بیش از 2300 زائر راهیان نور از موزه جنگ خرمشهر در 24 ساعت گذشته

حربی با اعلام خبر حضور بیش از دو هزار و 300 زائر راهیان نور از سراسر کشور در موزه جنگ خرمشهر گفت: در یک روز میان هفته، افتخار میزبانی از هزاران زائر راهیان نور و ده ها کاروان از سراسر کشور را داشتیم.
کد خبر: ۵۱۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳ - 16March 2022

بازدید بیش از 2300 زائر راهیان نور از موزه جنگ خرمشهر در 24 ساعت گذشته«عباس حربی» سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، با اعلام خبر حضور بیش از دو هزار و 300 زائر راهیان نور از سراسر کشور در موزه جنگ خرمشهر اظهار داشت: در یک روز میان هفته، افتخار میزبانی از هزاران زائر راهیان نور و ده ها کاروان از سراسر کشور را داشتیم.

وی افزود: به جرات می گویم که بیش از 80 درصد زائران عزیز ما در شرایط سنی هستند که زمان جنگ را تجربه نکردند اما شوق حضور آن ها در مناطق عملیاتی و میعادگاه شهدا بسیار قابل توصیف و البته ارزیابی است.

حربی گفت: رسالت و ماهیت اصلی حرکت معنوی و ارزشی راهیان نور همین حضور نسل های جدید و رویش های سبز انقلاب است که بزودی به درختان تنومند مکتب های ارزشی ما تبدیل می شوند.

سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر یادآور شد: کار برای شهدا و فرهنگ دفاع مقدس خستگی نمی شناسد و ما موظف ایم که در این ایام خجسته و معنوی دست به سینه، خدمتگزار جوانان متعهد و انقلابی مان از سراسر کشور در قالب کاروان های راهیان نور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها