سرپرست پلیس راهور استان البرز:

صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، دشمنان را خوار کرده است

سرهنگ «رحمتی‌پور» گفت: خانواده‌های معظم شهدا با ایثارگری و صبر و استقامت خود، دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هر روز مأیوس‌تر و آن‌ها را خوار و زبون کرده‌اند.
کد خبر: ۵۱۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ - 17March 2022

صبر و استقامت خانواده‌ای شهدا، دشمنان را خوار کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «حمدالله رحمتی‌پور» سرپرست پلیس راهور استان البرز امروز در دیدار با خانواده‌های دو شهید پلیس راهور با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی، مرهون خون شهداست، اظهار داشت: باید به‌گونه‌ای به وظایف خود عمل کنیم که شرمنده شهدا نشویم.

وی مطرح کرد: خانواده‌های معظم شهدا با ایثارگری و صبر و استقامت خود، دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هر روز مأیوس‌تر و آن‌ها را خوار و زبون کرده‌اند. ما خدمتگزاران به داشتن چنین همکاران سرافرازی افتخار و صبر، بردباری و استقامت خانواده‌های معظم آن‌ها را ارج می‌نهیم.

سرهنگ رحمتی‌پور با اشاره به اینکه امنیتی که اکنون در جامعه حاصل شده نتیجه خون پاک شهداست، گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که در خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هیچ منتی نیست که بر آن‌ها بگذاریم، لذا ما نیز وظیفه خود می‌دانیم که خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشیم.

سرپرست پلیس راهور استان البرز در پایان بیان داشت: ارزش و مقام شهدا بیش از آن است که ما فکر می‌کنیم و شهدا برای همیشه زنده و جاوید هستند؛ همه ما باید رهرو راه این عزیزان باشیم تا در آخرت شرمنده آن‌ها نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار