نماینده ولی فقیه در مازندران:

امر به معروف و نهی از منکر باید میدانی شود

«محمدی لائینی» گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید میدانی شود و طرح تذکر لسانی خیابانی را اجرایی و میدانی کنیم.
کد خبر: ۵۱۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ - 17March 2022

امر به معروف و نهی از منکر باید میدانی شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در آئین رونمایی از اپلیکیشن گنج های قدیمی با بیان اینکه باید سعی کنیم در ماه رمضان مساجد و محافل باز و برقرار باشد و برنامه‌ها اجرا شود، اظهار داشت: تبلیغات چهره به چهره بسیار مهم است و باید سعی کنیم مردم در رمضان اقبال بیشتری برای حضور در مراسم و مساجد داشته باشند.

محمدی لائینی با بیان اینکه کیفیت برنامه‌ها در این ماه امری مهم است تا نسل جوان و نوجوان رغبت بیشتری داشته باشند، بیان داشت: باید از ظرفیت نوجوانان برای مراسم‌های دینی و مذهبی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئله رها شدن فرهنگی و ابتذال در پوشش، مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی، عروسی‌های مبتذل، دورهمی‌های گناه آلود از جمله آسیب‌های رایج به شمار می‌رود، ادامه داد: نازایی، فرار از ازدواج و آمار بالای طلاق از دیگر آسیب‌های اجتماعی در مازندران است و سگ گردانی و پوشش نامناسب و ترویج فرهنگ غرب از دیگر مسائل و ناهنجاری‌ها به شمار می‌رود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه کارکردن در سطح مدارس و دانش آموزان بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: باید محتواهای خوب فرهنگی تولید کرد و آموزش و پرورش نیز در این زمینه برنامه ریزی کند و فرصت لازم به مبلغان و مبلغات داده شود.

وی با بیان اینکه مسئله امر به معروف را باید جدی گرفت زیرا امر به معروف لسانی مهم است، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید میدانی شود و طرح تذکر لسانی خیابانی را اجرایی و میدانی کنیم و گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم و برخورد لسانی داشته باشند.

برنامه کاربردی گنج‌های قدیمی شامل محتوای تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان، اقدامی مشترک از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان مازندران است که جهت بهره برداری طلاب و مبلغین در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار