حجت‌الاسلام اسلامی خواه در مراسم «آخرین مسافران» عنوان کرد؛

تدام راه شهدا جز با پایبندی به ارزش‌ها و ولایتمداری محقق نمی‌شود

امام‌جمعه ششتمد گفت: مهم‌تر از زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، حرکت در مسیری است که شهدا آن را ترسیم کردند و تداوم راه این عزیزان، با پایبندی به ارزش‌ها و ولایتمداری حاصل می‌شود.
کد خبر: ۵۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ - 15August 2015

تدام راه شهدا جز با پایبندی به ارزش‌ها و ولایتمداری محقق نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، ویژهبرنامه آخرین مسافران، یادبود شهدای عملیات غدیر و همچنین شهیدان طالعی، تقدسی و رحیمی خواه فرماندهان شهید گردان ­های عبدالله، ولیالله و جندالله از لشکر 5 نصر و 14 شهید شهرستان سبزوار، آخرین شهدایی که در دفاع مقدس به شهادت رسیدند در مهدیه اعظم سبزوار برگزار شد. در این مراسم معنوی که به همت کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی برگزارشده بود، و جمعی از خانواده­های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون معزز، یادگاران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم شهیدپرور این شهرستان حضور داشتند حجتالاسلام محمدباقر اسلامی خواه، امامجمعه موقت ششتمد سبزوار گفت: شهیدان با دفاع از ارزشهای اسلامی خود را به قافله عزت رساندند.

امامجمعه ششتمد برگزاری یادواره شهدا را یک ضرورت دانست و افزود: مهمتر از زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، حرکت در مسیری است که شهدا آن را ترسیم کردند و تداوم راه این عزیزان است که با پایبندی به ارزشها و ولایتمداری حاصل میشود.

وی یکی از مهمترین درسهای شهدا را ولایتپذیری عنوان کرد و اظهار داشت: ما رهروان ولایتفقیه هستیم و خط ممتد انقلاب را با حرکت در مسیر ولایت، ادامه خواهیم داد. وظیفه ما است که با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری با هوشیاری و بصیرت حرکت کنیم و در جهت رشد و تعالی نظام اسلامی گام برداریم.

حجتالاسلام اسلامی خواه با ذکر خاطراتی از رزمندگان دفاع مقدس ادامه داد: بایستی قدر این انقلاب را بدانیم، زیرا این هدیه الهی بهراحتی به دست ما نرسیده است. عزت، عظمت، قدرت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و جانفشانی ایثارگران و آزادگان است.

نظر شما
پربیننده ها