ما مقاوم هستیم/

پیچیدن عطر گل نرگس در یادمان‌های دفاع مقدس+ تصاویر

زائران، راویان و خادمان راهیان نور به مناسبت نیمه شعبان ویژه برنامه‌هایی را در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برگزار کردند.
کد خبر: ۵۱۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ - 19March 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت، ولی عصر (عج) مراسم جشن و استغاثه را برپا کردند.

زائران راهیان نور در فضای معنوی یادمان‌های دوران دفاع مقدس به صورت دسته جمعی دعای فرج امام زمان (عج) را قرائت کردند.

در معراج شهدای اهواز نیز مراسم احیای شب نیمه شعبان در جوار ۷۲ شهید تنازه تفحص شده دوران دفاع مقدس برگزار شد. این مراسم با سخنرانی واعظان و نوحه خوانی مداحان اهل بیت (ع) در حسینیه معراج شهدا و با حضور زائران راهیان نور برگزار شد.

پیچیدن عطر گل نرگس در یادمان‌های دفاع مقدس+ عکس

یادمان شهدای کربلای پنج در منطقه شلمچه یکی از یادمان‌های پر بازدید راهیان نور در روز نیمه شعبان میزبان زائرانی از سراسر کشور بود. کاروان‌های اعزامی در این یادمان ولادت قائم آل محمد (ص) را به صورت ویژه برگزار کردند. راویان هشت سال دفاع مقدس علاوه بر ذکر خاطراتی از سیره شهدا و حماسه آفرینی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس به پاسداشت این عید بزرگ پرداختند.

پیچیدن عطر گل نرگس در یادمان‌های دفاع مقدس+ عکس

یادمان طلائیه نیز در این روز شاهد مراسمی به مناسبت نیمه شعبان و با حضور زائران بود.

مراسم جشن نیمه شعبان و آخرین دعای کمیل سال در سالروز ولادت امام عصر (عج) در یادمان شهدای هویزه برگزار شد. در این مراسم از زائران و خادمان یادمان هویزه در جوار مزار شهدای این یادمان، با شیرینی و بستنی پذیرایی شد.

انتهای پیام/ ۱۴۱‌‎

نظر شما
پربیننده ها