ما مقاوم هستیم/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

«راهیان نور» نظام را در مقابل استکبار حفظ می‌کند

سردار ملکی گفت: یکی از ابزار‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل فرهنگ استکبار حفظ می‌کند موضوع راهیان نور است و باید این فرهنگ به نسل جوان، نوجوان و مردم منتقل شود.
کد خبر: ۵۱۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ - 19March 2022

راهیان نور نظام را در مقابل استکبار حفظ می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اردو‌های راهیان نور اظهار داشت: این برنامه فرهنگی، با توجه به تدبیر ستاد مرکزی راهیان نور و ستاد کل نیرو‌های مسلح و ابلاغ سراسری به استان‌ها پس از دو سال وقفه کرونایی، صورت گرفت و امسال مازندران نیز راهیان نور را در دستور کار قرار داد و اعزام به صورت محدود از سر گرفته شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد استانی راهیان نور در تاریخ ۱۳ بهمن با ریاست استاندار مازندران بیان داشت: برابر سند راهیان نور و شرح وظایف مندرج در آن، مصوباتی داشتیم که توسط اردویی سپاه کربلا و اداره‌کل حفظ آثار پیگیری شد.

این مسئول افزود: امسال با توجه به شرایط کرونا شاهد حضور ۱۰ هزار زائر در مناطق عملیاتی هستیم و این در حالیست که در سال‌های قبل قریب به ۳۰ هزار نفر اعزام داشتیم.

سردار ملکی با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌ها با خودروی شخصی در منطقه عملیاتی حضور پیدا می‌کنند، بیان داشت: استقبال مردم استان مازندران از این رزمایش بزرگ فرهنگی ارزشمند است.

این مسئول برگزاری مراسم تحویل سال نو را در یادمان شهدای گمنام هفت‌تپه یکی از برنامه‌ها اعلام کرد.

وی با بیان اینکه کار‌های اجرایی با سپاه کربلا است و اداره‌کل حفظ آثار کار‌های ستادی را پیگیری می‌کند، اظ‌هار داشت: سپاه کربلا اقدامات خوبی را انجام داد و اعزام‌ها صورت گرفت و در ایام عید شاهد حضور دانشجویان و رده‌های قشری بسیج در مناطق عملیاتی خواهیم بود.

سردار ملکی با تقدیر از استاندار و اعضای ستاد راهیان نور که سپاه کربلا را در اجرای این رزمایش پشتیبانی کردند، خاطرنشان کرد: این اداره‌کل به عنوان سیاستگذار و برنامه ریز راهیان نور در حد توان پای کار است.

وی عنوان کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، راهیان نور فناوری است و با توجه به جنگ نرم و جنگ شناختی، یکی از ابزار‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل فرهنگ استکبار حفظ می‌کند موضوع راهیان نور است و باید این فرهنگ به نسل جوان، نوجوان و مردم منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار