در بیانیه‌ای اعلام شد؛

هشدار قیس الخزعلی درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

دبیر کل عصائب اهل الحق عراق از تلاش‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد و بر موضع ثابت خود در مخالفت با عادی سازی روابط با تل آویو تاکید کرد.
کد خبر: ۵۱۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ - 19March 2022

هشدار قیس الخزعلی درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از بغداد الیوم، قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل حق عراق از تلاش‌ها برای تحویل حکومت در عراق به فاسدان و افراد خواهان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد.

الخزعلی در بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمنان اهمیت و قدرت مردم عراق را می‌دانند به همین خاطر از هیچ فرصتی برای نابود کردن و ضربه زدن به کشور دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: آن‌ها کشور را نابود کرده و ارتش را برچیدند و بر انواع مختلف فساد تشویق کردند سپس کوشیدند به ارزش‌های حاکم بر کشور، آداب و رسوم، عقیده و دین و تاریخ و تمدن ضربه بزنند، این تلاش‌ها اکنون نیز برای وارد کردن آسیب به سیاست، اقتصاد و فرهنگ کشور در جریان است.

الخزعلی اعلام کرد: بار دیگر بر موضع ثابت خود در مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، به شکست کشاندن پروژه صهیونیست‌ها در عراق، حمایت از مساله بر حق فلسطین و مقاومت اسلامی در لبنان علیه اشغالگران اسرائیلی، همبستگی با مردم مظلوم یمن در برابر حمله ظالمانه نظام سعودی و ملت بحرین در برابر نظام مستبد آل خلیفه تاکید می‌کنیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار