ما مقاوم هستیم/ سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

رکورد بازدید زائران راهیان نور از موزه دفاع مقدس خرمشهر شکسته شد

حربی با اعلام خبر حضور بیش از 20 هزار زائر راهیان نور از سراسر کشور در موزه جنگ خرمشهر طی 24 ساعت گذشته گفت: به لطف خدا و برکت خون شهدا امروز رکورد حضور زائران راهیان نور در موزه دفاع مقدس خرمشهر شکسته شد.
کد خبر: ۵۱۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ - 20March 2022

رکورد بازدید زائران راهیان نور از موزه دفاع مقدس خرمشهر شکسته شد«عباس حربی» سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، با اعلام خبر حضور بیش از 20 هزار زائر راهیان نور از سراسر کشور در موزه جنگ خرمشهر طی 24 ساعت گذشته اظهار داشت: به لطف خدا و برکت خون شهدا امروز رکورد حضور زائران راهیان نور در موزه دفاع مقدس خرمشهر شکسته شد.

وی افزود: بیشتر بازدیدکنندگان و زائران امروز از استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، مازندران، خراسان رضوی، یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، مرکزی، لرستان، هرمزگان و خوزستان بودند.

حربی گفت: کاروان ویژه امروز ما بیش از 100 طلبه خارجی حوزه های علمیه کشور و بیش از ده‌ها گردشگر اروپایی و آمریکایی بودند که بعد از بازدید، دست نوشته‌های خود را نیز در دفتر یادگاری مرکز به زبان های مختلف بین‌المللی نوشتند.

 وی با تشکر از کارکنان و راویان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر بیان داشت: افتخار می‌کنیم که در روز عید توانستیم توفیق خدمت به کاروان‌ها و زائران عزیز راهیان نور از سراسر کشور را داشته و خادم فرهنگ دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها