ما مقاوم هستیم/ فرمانده سپاه کربلا:

تولید حل المسائل مشکلات اقتصادی کشور است

سردار «مسلمی» با اشاره به اهمیت مسئله تولید از نگاه رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال گفت: تولید حل المسائل مشکلات اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۵۱۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ - 21March 2022

تولید حل المسائل مشکلات اقتصادی کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در آئین تحویل سال نو در یادمان شهدای هفت تپه با تبریک سال نو اظهار داشت: بیش از یک هزار زائر راهیان نور در لحظه تحویل سال در یادمان شهدای هفت تپه حضور پیدا کردند و در دو شب دیگر از یادمان‌های شلمچه و اروندکنار بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مکان و فضای معنوی آن قدمگاه ۱۰ و ۴۰۰ شهید مازندران است و ما در جوار دو شهید گمنام مدفون در این یادمان، برای تحویل سال حضور داریم، افزود: شهدای مدافع حرم بلباسی، بریری، کابلی، حبیب الله پور و رجایی فر، احیاگران یادمان هفت تپه بودند.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب سال «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است، بیان داشت: امید است با همت شهدایی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم و دنبال‌روی شهدا باشیم، باید برای حل مشکلات معیشتی مردم تمام تلاش و توان خود را بکار بگیریم.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب چندین سال مسئله اقتصادی را بعنوان شعار سال مطرح می‌کنند تا دولتمردان با سیاستگذاری درست و اجرای قانون‌هایی به نفع تولید و تولیدکنندگان بتوانند چرخ اقتصادی کشور را فعال نگه دارند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از سال ۹۱ روی مسئله تولید به صورت ویژه تاکید داشتند که نامگذاری سال ۹۱ را به تولید ملی اختصاص دادند، سال ۹۶ دوباره بحث تولید و اشتغال را شعار سال نامیدند، سال ۹۸ هم رونق تولید نام گرفت، سال ۹۹ را به جهش تولید نامگذاری کردند و سال ۱۴۰۰ هم تولید و پشتیبانی‌ها شعار سال شد و سال ۱۴۰۱ هم دوباره تولید را شعار سال نامگذاری می‌کنند، تصریح کرد: این اهمیت مسئله تولید در کشور را نشان می‌دهد و باید گفت، تولید حل المسائل مشکلات اقتصادی کشور است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه با استقرار دولت مردمی، بارقه‌های امید در دل مردم شکل گرفت و امیدواریم با این وحدت رویه و حرکت‌های انقلابی دولت که در کشور براه افتاده، شاهد حل مشکلات معیشتی باشیم، خاطرنشان کرد: سپاه با شعار مردم داری، مردم یاری و مردم نوازی برای حل مشکلات در کنار دولت و کمک کار دستگاه اجرایی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار