در پیام نوروزی امام جمعه دزفول آمده است؛

دزفول می‌تواند پرچمدار تحقق شعار سال یعنی «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» باشد

قاضی دزفولی گفت: بی شک پایتخت مقاومت ایران، دزفول قهرمان که سرشار از منابع خدادادی و نیروهای جوان انقلابی است، می‌تواند پرچمدار تحقق شعار سال یعنی «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» باشد
کد خبر: ۵۱۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷ - 20March 2022

دزفول می‌تواند پرچمدار تحقق شعار سال یعنی «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سید محمدعلی قاضی دزفولی» امام جمعه دزفول امروز در پیام نوروزی خود آورده است: بی شک پایتخت مقاومت ایران، دزفول قهرمان که سرشار از منابع خدادادی و نیروهای جوان انقلابی است، می‌تواند پرچمدار تحقق شعار سال یعنی «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» باشد.

امام جمعه دزفول در این پیام با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با میلاد بهار جان ها، حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به همه مردم شهرستان دزفول، سالی توام با آرامش، معنویت و نشاط از درگاه باری تعالی مسئلت کرد.

وی با بیان اینکه دزفول از ظرفیت‌های مهم اقتصادی، کشاورزی و دامپروری برخوردار است، اشاره کرد: این شهرستان با استفاده از دانش جوانانش می‌تواند قله‌های اشتغال آفرینی را فتح کرده و بار دیگر ستاره ممتازی در آسمان کشور باشد.

در ادامه این پیام آمده است: تحقق این شعار در دزفول فقط و فقط با تسهیل­گری و حمایت مسئولان و تلاش جهادگونه مردم مقاوم این شهرستان به خصوص جوانان انجام خواهد شد.

امام جمعه دزفول در آغاز سال نو یاد و خاطره همه شهدای عزیز بویژه شهدای فتح المبین را گرامی داشت و ضمن ارج نهادن به جانبازان بزرگوار و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برای عموم شهروندان از خداوند منان سلامتی و سعادت مسئلت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار