ما مقاوم هستیم/ یکی از فرماندهان دفاع مقدس:

«راهیان نور» ابزار قوی برای «جهاد تبیین» است

حجت الاسلام «جعفری» گفت: جهاد تبیین محقق نمی‌شود مگر به تقویت فرهنگ جهاد و شهادت که راهیان نور یکی از ابزار قوی آن است.
کد خبر: ۵۱۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹ - 21March 2022

«راهیان نور» ابزار قوی برای «جهاد تبیین» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «اسدالله جعفری» از فرماندهان دفاع مقدس در آئین تحویل سال در جوار یادمان شهدای هفت تپه با بیان اینکه هفت تپه یادآور خاطرات سرداران شهید و شهدای استان‌های مازندران، گلستان و گیلان است، اظهار داشت: هفت تپه یادآور معنویت، روحانیت، صمیمیت، همدلی، عشق و عاشقی، مهرورزی و همدلی در بین رزمندگان لشکر پرافتخار و پیروز ۲۵ کربلا است.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه همه این سرزمین بوی لاله‌های سرخ می‌دهد، افزود: در این لحظات سال جدید یاد شهدای عزیز موجب روحانیت و معنویت در انسان می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم به دنبال کمرنگ کردن باور‌های اعتقادی و ارزش‌ها هستند، افزود: امپراتوری رسانه‌ای در جنگ روانی و پروپاگاندای تبلیغاتی با صد‌ها شبکه در فضای مجازی در تلاش برای کمرنگ نشان دادن اهداف شهدا هستند.

این فرمانده دفاع مقدس اضافه کرد:، اما ما گوش جان می‌سپاریم به فرامین، ولی امر خود که می‌فرمایند این نظام و انقلاب اسلامی به اهداف بلند خویش خواهد رسید و نقشه‌های جبهه دشمنان نقش برآب خواهد شد.

وی بیان داشت: همان طوری که دهه اول انقلاب یک دوران طلایی به جهت شکوفایی انقلاب بود و در دفاع مقدس این شکوفایی به اوج رسید و جوانان در دفاع مقدس به قله‌های ایثار، مقاومت رسیدند و در کلاس درس دفاع از خاک و ناموس، عملا وارد میدان شدند که خواستگاه تجلی آن همین هفت تپه بود.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: تپه‌های این منطقه گواه مناجات‌های شهدا در شب‌های سرد زمستان و روز و شب‌های داغ تابستان بود که اگر گوش دل بسپاریم هنوز صدای مناجات شهدا شنیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیام شهدا روشن است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، راهیان نور گنجینه بی پایان است لذا فرهنگ جهاد و شهادت راه مقابله با تهاجم نرم دشمن است.

این فرمانده دفاع مقدس عنوان کرد: امروز که جبهه مقاومت با نام و یاد سردار دل‌ها گره خورده است، همه رزمندگان این جبهه بخوبی می‌دانند آنچه که باعث هراس دشمن شده، علیرغم همه هزینه‌های هنگفتی که می‌کنند، فرهنگ جهاد و شهادت است که بااعتماد و توکل بخدای متعال مسیر انقلاب راهش را تا تحقق حکومت جهانی حضرت، ولی عصر (عج) ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: موثرترین، مهم‌ترین و قدرتمندترین مولفه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر تبلیغات و جبهه نرم دشمن، فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام جعفری افزود: جهاد تبیین اولویت کار ما است و جهاد تبیین محقق نمی‌شود مگر به تقویت فرهنگ جهاد و شهادت که راهیان نور یکی از ابزار قوی آن است و باید آن را تقویت و زنده‌تر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جدید، سیل خروشان مردم باتوجه به دستورالعمل‌های بهداشتی در همه یادمان‌ها موج می‌زند که این از رویش‌های مبارک انقلاب است که با تبعیت از آرمان‌های امام و شهدا شکوفا شد و امیدواریم روز به روز شاهد شکوفایی فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

وی بیان داشت: تا زمانی که راه شهدا را ادامه می‌دهیم و در راه تحقق ارمان‌های شهدا قدم بر می‌داریم، تا کار جهادی می‌کنیم و تفکر انقلابی داریم، عنایت خدای متعال شامل حال ما می‌شود و باید سبک و سیره شهدا را تابلوی زندگی خود کنیم.

حجت الاسلام جعفری اضافه کرد: دشمنان بدانند این که ۴۰ سال اول انقلاب است، ۴۰ سال دیگر هم بگذرد با همین فرهنگ ایثار و شهادت، با تبعیت از ولایت فقیه که وصیت و دغدغه همه شهدا بود، نقشه آنان، نقش برآب خواهد شد.

این فرمانده دفاع مقدس گفت: مسئولین باید بدانند در اجرای مأموریت‌های خود راه شهدا را سرلوحه خود قرار دهند و نوکری مردم را کنند و سرباز خوبی برای ولایت و رهرو واقعی شهدا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار