ما مقاوم هستیم/ مسئول کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا:

۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی خادمین راهیان نور مازندران اختصاص یافت

«نصیری» گفت: ۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی خادمین راهیان نور در اردوگاه‌های مازندران اختصاص یافت.
کد خبر: ۵۱۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ - 22March 2022

۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی خادمین راهیان نور مازندران اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «جواد نصیری» معاون آماد و پشتیبانی و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خوشحالی از راه اندازی مجدد راهیان نور با کاهش ویروس کرونا اظهار داشت: از چندماه قبل در چند محور پیگیر امورات پشتیبانی از راهیان نور بودیم و یکی از محورها، مسئله ایاب و ذهاب زائرین بود که با پایانه استان و همچنین معاونت پشتیبانی اردویی جلساتی را با موضوع قیمت‌ها و ایمنی اتوبوس‌ها برگزار کردیم.

وی افزود: در این راستا مسئولین راهور را در بخش ایمنی اتوبوس‌ها قبل از حرکت زائرین، پای کار آوردیم؛ همچنین معاونت ایمنی سپاه کربلا هم پای کار آمد.

نصیری ادامه داد: با توجه به اینکه در چند سال گذشته زیرساخت‌ها در مناطق جنوب مورد استفاده قرار نگرفت، جهت بازسازی مناطق چند دستگاه کامیون و تریلی و امکانات مورد نیاز و همچنین در بحث خوراک، جیره غذای خشک را به سمت مناطق ارسال کردیم.

این مسئول بیان داشت: همچنین برای خادمینی که در اردوگاه‌های مازندران در حال خدمات رسانی به زائرین هستند ۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی آن‌ها در نظر گرفتیم.

وی اضافه کرد: مسئله صنعتی کردن آشپزخانه اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر از محور‌های دیگر بود و این امر هم اتفاق افتاد تا باعث کاهش دورریز غذا و همچنین بالابردن کیفیت غذا شود.

نصیری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عمده اسکان زائرین در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر و شهید جععرزاده اندیمشک است، امکانات خوابگاهی مثل پتو، ملحفه و دیگر وسایل لازم را برای زائر فراهم کردیم.

این مسئول افزود: جهت کیفیت خدمات دهی به زائرین در اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر یک سالن غذاخوری بزرگتر از سالن غذاخوری چند سال پیش برای زائرین مهیا کردیم.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا گفت: روزانه ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ وعده غذایی (صبحانه، ناهار و شام) را تهیه و تحویل زائر می‌دهیم که ساماندهی توزیع غذا به زائران هم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها