ما مقاوم هستیم/ امروز انجام شد؛

بازدید فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش از نمایشگاه هوایی دزفول

امیر سرتیپ دوم «سیفی» از نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه هوایی وحدتی دزفول بازدید کرد.
کد خبر: ۵۱۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ - 22March 2022

بازدید فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش از نمایشگاه هوایی دزفول

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «حسن سیفی» فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش در بازدید از نمایشگاه هوایی راهیان نور با بیان اینکه فرماندهان و مسئولان مقتدر و توانای پایگاه هوایی وحدتی لیاقت، قابلیت و اقتدار را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند، اظهار داشت: در نیرو‌های مسلح نیروی انسانی، ابزار و امکانات سه مولفه مهم در فعالیت جمعی محسوب می‌شود و در این نمایشگاه فعالیت گروهی در راستای بیانات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در خصوص جهاد تبیین به زیبای قابل مشاهده است.

امیر سیفی با بیان اینکه زائرین راهیان نور در بدو ورود به وضوح می‌توانند علم، فن و هنر را در بکارگیری نیروی انسانی، ابزار و امکانات در نمایشگاه هوایی مشاهده کنند مطرح کرد: پایگاه هوایی وحدتی دزفول توانسته است با هماهنگی و ایجاد راهکار مناسب از نیروی انسانی، امکانات و ابزار به زیبایی بهره‌گیری کند و محیطی در شان ارتش در این نمایشگاه به وجود بیاورد.
وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه خاطر نشان کرد: مسئولان پایگاه هوایی وحدتی با راه اندازی این نمایشگاه سطح بالا، توانستند قابلیت و توانایی نیروی الهی هوایی را به نمایش بگذارند و این رویداد یک امتیاز مثبت برای این پایگاه ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش با بهره گیری هوشمندانه از انسان‌های بایسته در کار‌های شایسته، از خود گذشتگی، ایثار، ابهت، شکوه و جلال جمهوری اسلامی ایران را در این نمایشگاه به منصه ظهور رسانده و زائرین راهیان نور با حضور در مزار مطهر شهدای گمنام و نمایشگاه هوایی به خوبی این را دریافت کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش در پایان گفت: زیبایی، مصلحت، عزت، حکمت و اخلاق مداری در فرماندهان و مسئولان پایگاه هوایی وحدتی دزفول و در نمایشگاه هوایی قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار