یک‌صد و هجدهمین شماره ماهنامه «شاهد یاران» منتشر شد

یکصد و هجدهمین شماره ماهنامه «شاهد یاران» ویژه مردادماه 94 منتشر شد.
کد خبر: ۵۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ - 16August 2015

یک‌صد و هجدهمین شماره ماهنامه «شاهد یاران» منتشر شد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، جدیدترین شماره شاهد یاران حاوی مطالبی چون «دیباچه/ شهید تقریب»، «جانش را کف دست گرفت/ یادکرد شهید ناصر کاظمی در کلام مقام معظم رهبری»، «دلاوریهای شهید ناصر کاظمی/ یادکردی از شهید ناصر کاظمی در کلام آیت الله هاشمی رفسنجانی»، «همه به سرعت به او علاقهمند میشدند/ سیمای شهید کاظمی در کلام معطر سردار شهید محمد بروجردی»، «ناصر انقلاب/ درنگی در زندگی سراسر تلاش و مبارزه شهید ناصر کاظمی»، «همیشه نورانی بود/ بررسی سیره شهید ناصر کاظمی در گفتوشنود شاهد یاران با حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی»، «آنها خدا را میدیدند و لمس میکردند شهید ناصر کاظمی در قامت یک برادر در گفت و شنود شاهد یاران با مهندس پرویز کاظمی وزیر اسبق رفاه و تأمین اجتماعی»، «آدم خودساخته ای بود/ روایتی از مجاهدات شهید ناصر کاظمی در گفت و شنود شاهد یاران با سردار اسماعیل احمدی مقدم»، «عنصر محوری و تعیین کننده بود»، «ویژگی عمدهاش شجاعت بود»، «از ابتدا صفوف مردم را از ضد انقلاب کاملاً جدا میدانست»، «بی محابا به نوک پیکان درگیری میرفت»، «خدمت برایش مهم بود نه عنوان»، «آزادی کردستان مدیون کاظمیهاست»، «همزمان در ایفای همه نقشها موفق بود»، «آقای کاظمی بسیار موفق بود»، «او معجزه انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بود»، «جزء فرماندهان موفق و صاحب نظر بود»، «خط شکن...»، «پایه گذار کار فرهنگی در سپاه شهید کاظمی بود»، «گویی خدا دنیا را به ما داد»، «یاد یار» و «شعر/ باغ ارغوان» است.

در قسمتی از مطلب «جانش را کف دست گرفت/ یادکرد شهید ناصر کاظمی در کلام مقام معظم رهبری» میخوانیم: رحمت خدا بر گذشتگانِ شجاع این منطقه. رحمت خدا بر شهید چمران، بر شهید کشورى و شهید شیرودى که با بالگردهاى خود در این منطقه رفت و آمدها کردند؛ شهدایى مثل شهید ناصر کاظمى و شهداى دیگرى که در این منطقه بودند، و شهداى فراوانى از جوانان این منطقه که جان خود را فدا کردند. قبل از سخنرانى، این پائین، چند نفر از برادران عزیز آمدند و معرفى شدند: پسر شهید، پسر شهید، پسر شهید. فرزندان برومند شهدا امروز بالنده شدهاند. رحمت خدا بر آنها و بر مادرانى که اینها را تربیت کردند و در دامان خود پروراندند و رحمت خدا بر معلمان و استادانشان.

در بخشی از مطلب «دلاوریهای شهید ناصر کاظمی/ یادکردی از شهید ناصر کاظمی در کلام آیت الله هاشمی رفسنجانی» نیز آمده است: به یاد دارم که شهید رجایی در برگشت از یکی از سفرهای جنگی به غرب کشور از دلاوریهای شهید ناصر کاظمی که آن زمان فرماندار پاوه بود، تمجید میکرد که برای دیدار رئیس جمهور از خط مقدم جنگ برگشته بود و امروز وقتی زندگی نامه شهید ناصر کاظمی و عکس یادگاری ایشان با شهید رجایی را دیدم به یادم آمد.

در قسمتی از «ناصر انقلاب/ درنگی در زندگی سراسر تلاش و مبارزه شهید ناصر کاظمی» آمده است: روز 12 خردادماه سال 1335 دومین فرزند پسر در خانواده ای متوسط چشم به جهان هستی گشود که نام او را ناصر گذاشتند. او هرچند دوران طفولیت و سالهای ابتدایی را با بازیگوشی و زرنگی و طراوت خاص آن سنین پشت سر گذاشت، اما آینده ای بس روشن در پیش رو داشت و به چنان جایگاه معنوی و جهادی در راه دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یافت که ناصر انقلاب اش لقب دادند.

این نشریه به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرمسئولی حجت الاسلام سید حسن مؤذنی و سردبیری محبوب شهبازی منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار