ما مقاوم هستیم/ مسئول کمیته خادمین ستاد راهیان نور:

۱۹ هزار خادم‌الشهدا در سایت کوله‌بار ثبت نام کردند

«حاج رحیمی» گفت: حدود ۱۹ هزار نفر برای خادم الشهدا در سایت کوله‌بار ثبت نام کردند که اکثرا از قشر دانشجو، طلبه و تحصیل کرده بودند.
کد خبر: ۵۱۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ - 24March 2022

۱۹ هزار خادم الشهدا در سایت کوله‌بار ثبت نام کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمد حاج‌رحیمی» مسئول کمیته خادمین ستاد راهیان نور امروز (پنجشنبه) با حضور در اردوگاه شهید بلباسی مازندران در خرمشهر در جمع خبرنگاران با تبریک سال جدید با بیان اینکه هرسال ثبت نام خادمین انجام می‌شود، اظهار داشت: امسال هم طبق سنوات گذشته در پاییز سال ۱۴۰۰ فراخوان ثبت نام خادمین منتشر شد و داوطلبین با مراجعه به سایت کوله بار برای ثبت نام اقدام کردند.

وی افزود: استقبال دو برابری خادم الشهدا نسبت به سال‌های گذشته نکته قابل توجه امسال بود و حدود ۱۹ هزار نفر برای خادم الشهدا ثبت نام کردند که اکثرا از قشر دانشجو، طلبه و تحصیل کرده بودند و با یک نگاه تربیتی برای اعزام ثبت نام می‌کنند تا از اثرات تربیتی و فرهنگی که در منطقه وجود دارد، بهره‌مند شوند.

حاج رحیمی ادامه داد: در منطقه عملیاتی بستری ایجاد کردیم که خادم شهید با حضور در مکان، سبک زندگی شهدا را دریافت کند و آموزش ببیند.

این مسئول تصریح کرد: راهیان نور و یادمان‌های شهدا دانشگاه تربیتی هستند و خادم الشهدا در دانشگاه تربیتی حاضر می‌شود و پای درس و مکتب شهدا می‌نشیند و از شهدا محتوا و فصل زندگی دریافت می‌کند.

مسئول کمیته خادمین ستاد راهیان نور با بیان اینکه یکی از دلایل حضور خادمین در ارهیان نور خدمات رسانی به زائرین است، بیان داشت: اما نکته مهم، یادگیری سبک و زندگی شهدا برای خادمین جوانی است که نسل جنگ را را ندیده و شهدا را درک نکردند، ولی حالا در سرزمین و قتلگاه شهدا هستند تا سبک و سیره شهدا را یاد بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار