ما مقاوم هستیم/ مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان خبر داد:

حضور کاروان های راهیان نور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان

صریحی از آمادگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور خبر داد و گفت: امروز شاهد حضور تعداد زیادی از زائران و کاروان های راهیان نور در موزه دفاع مقدس اّبادان بودیم.
کد خبر: ۵۱۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴ - 24March 2022

حضور کاروان های راهیان نور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «رضا صریحی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان امروز از آمادگی این مرکز فرهنگی برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: امروز شاهد حضور تعداد زیادی از زائران و کاروان های راهیان نور در موزه دفاع مقدس اّبادان بودیم.

وی افزود: این مرکز فرهنگی با فضایی چشمگیر و بکر در نقطه صفر مرزی، نقطه ای مناسب برای روایت مظلومیت ملت ایران و دفاع مردمی شهروندان آبادان از دوران دفاع مقدس است.

صریحی گفت: با افتتاح فاز اول این مرکز فرهنگی و اقداماتی که طی چند وقت اخیر به عمل آمد، آمادگی داریم تا میزبان شایسته‌ای برای کاروان‌ها و زائران عزیز راهیان نور سراسر کشور باشیم.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان با ۲۷ هکتار مساحت در منطقه بریم یکی از مکان‌های منحصر به فرد و بکر سال‌های دفاع مقدس آبادان در نقطه صفر مرزی قرار دارد که اخیرا با افتتاح فاز اول آن مورد استقبال راهیان نور قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها