پیام تسلیت استاندار کرمانشاه به مناسبت ارتحال آیت‌الله «ری‌شهری»

امیری مقدم در پیامی درگذشت عالم مجاهد و پارسا آیت‌الله «محمدی ری‌شهری» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ - 25March 2022

پیام تسلیت استاندار کرمانشاه به مناسبت ارتحال آیت الله «ری شهری»به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه به مناسبت ارتحال آیت‌الله «محمدی ری شهری» عضو مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

خبر درگذشت آیت الله «محمد محمدی ری شهری» عالم وارسته، مبارز و مجاهد انقلابی و یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) موجب تأسف، تألم و اندوه فراوان شد.

این عالم ربانی، با تقوا و با اخلاص که در دوران عمر با برکت خود در سنگر‌های مختلف علمی، سیاسی و اداری منشاء خدمات ارزنده‌ای بود؛ نقشی موثر و برجسته در خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به مردم و دفاع مجاهدانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی داشت و پارسایی و پرهیزگاری ویژگی بارز این متفکر برجسته بود.

اینجانب عروج ملکوتی این عالم ربانی و یار وفادار امام (ره) و رهبری را به ساحت مبارک حضرت، ولی الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب، علمای عظام، حوزه‌های علمیه و همه ارادتمندان و دوستداران آن فقید سعید به ویژه بیت شریف و بستگان و فرزندان ایشان و مردم شریف تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه احدیت برای آن مرحوم غفران، رحمت واسعه الهی، آمرزش و برای بستگان، وابستگان و بازماندگان آن روحانی والامقام صبر و اجر مسالت می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار