امام جمعه دزفول:

زالو صفتان اقتصادی باید شناسایی و به اشد مجازات محکوم شوند

قاضی دزفولی وجود افراد زالوصفت اقتصادی را از چالش‌های اقتصاد کشور دانست و گفت: این افراد باید شناسایی و به اشد مجازات محکوم شوند.
کد خبر: ۵۱۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ - 25March 2022

زالو صفتان اقتصادی باید شناسایی و به اشد مجازات محکوم شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سید محمدعلی قاضی دزفولی» در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر وجود افراد زالوصفت اقتصادی را از چالش‌های اقتصاد کشور دانست و اظهارداشت: این افراد باید شناسایی و به اشد مجازات محکوم شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان خارجی با استفاده از همین زالوصفتان به اهداف خود می‌رسند، افزود: روسیه بعد از تحریم، ایران را الگوی خود قرار داد و پوتین عنوان کرد مردم ایران سال‌ها در برابر این تحریم‌ها مقاومت کرده و به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌اند.

امام جمعه دزفول بیان کرد: آمریکایی‌ها رسما اعتراف کردند که فشارها وتحریم‌های فلج کننده علیه ایران کارساز نبوده و شکست خورده است.

قاضی دزفولی با اشاره به سالروز حمله ددمنشانه عربستان به یمن در سال ۱۳۹۴ گفت: مردم‌ یمن هفت سال است که در برابر متجاوزان مقاومت می‌کنند و تسلیم نشده‌اند. آل سعود خبیث با دادن باج‌های فراوان تلاش کرده امنیت خود را در برابر موشک‌های انصارالله حفظ کند ولی موفق نبوده و هرازگاهی موشک‌های یمنی به عربستان برخورد می‌کنند.

امام جمعه دزفول به برگزاری گردهمایی رزمندگان و آیین گرامیداشت سالروز شهادت سردار کوسه چی و نکوداشت حکیم فرزانه استاد حجت الاسلام خسروپناه نیز اشاره کرد و یادآور شد: سردار سلامی فرمانده سپاه و نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری حضور پرشور مردم در این آیین را نشان از فرهیختگی مردم دزفول دانستند.

وی با خیرمقدم به مسافران نوروزی بیان داشت: دزفول بعد از ۲ سال از شیوع کرونا، میزبان مسافران نوروزی است که امیدواریم این تفریح‌های سالم با رعایت شئونات شهر میزبان ادامه یابند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار