امام جمعه اهواز:

تولید اگر دانش بنیان باشد اشتغال آفرین خواهد بود

موسوی فرد گفت: وقتی تولید بخوابد و اشتغال کم شود همین می‌شود که مردم و خانواده‌ها گله‌مندند. تولید اگر دانش بنیان باشد اشتغال آفرین خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵ - 25March 2022

تولید اگر دانش بنیان باشد اشتغال آفرین خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید عبدالنبی موسوی فرد»، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه امروز بر استفاده از فرصت‌های ماه شعبان برای کسب کمال تأکید کرد و اظهار داشت: آخرت بدون دنیا معنا ندارد چراکه برای رسیدن به آخرت باید دنیا را آباد کرد که این معنای دین است. 

وی با تسلیت رحلت آیت‌الله ری‌شهری، افزود: وجود ایشان سراسر خدمت بود. در بحث علمی وی را به علامه مجلسی زمان تشبیه می‌کنند. وی داماد آیت‌الله مشکینی بود و از وجود آن مرد بزرگ در ایشان هم متبلور شده بود. 

موسوی‌فرد ضمن تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی بیان کرد: درگذشت این عالم خدوم و برادر عزیزم که مجسمه اخلاق بود برای ما بسیار سخت بود. شما به پیام تسلیت آقا برای ایشان نگاه کنید که همان کافی است. 

امام جمعه اهواز با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: امسال همچون سال‌های گذشته رهبر معظم انقلاب با این نامگذاری راهبرد را برای همگان مشخص کردند و مسوولان باید به آن قله راه یابند.

وی ادامه داد: براساس سخنان رهبر معظم انقلاب، محور نجات کشور اقتصاد است. رهبری انقلاب، علاج و حل مشکلات کشور را تقویت تولید داخل می‌دانند. وقتی تولید بخوابد و اشتغال کم شود همین می‌شود که مردم و خانواده‌ها گله‌مندند. تولید اگر دانش بنیان باشد اشتغال آفرین خواهد بود.

موسوی‌فرد گفت: بزرگترین مبارزه با آمریکا همین تقویت تولید و مبارزه اقتصادی است. قطعا روحیه استکبار ستیزی در مسئولان و مردم است اما توصیه رهبری کار و تولید است.

امام جمعه آبادان بیان کرد: اکنون که اعتبار کلانی از نفت و اعتبار ملی به استان رسیده است و وزارت نفت معین ویژه استان است، مسوولان از ظرفیت این دولت استفاده کنند و شرایط استان را تغییر دهند. نمایندگان خبرگان و نخبگان در کنار هم قرار بگیرند و اگر راه حلی ارائه شد، مسوولان هم از راه حل ها سرپیچی نکنند.

موسوی‌فرد گفت: همانگونه که مسوولان تلاش می‌کنند تا شرایط اقتصادی را مردم حل کنند، مردم هم از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده‌ کنند و از ارزش‌های دینی و فرهنگ فاصله نگیریم. یکی از نتایج خون شهدا حجاب است. درصد زیادی به حجاب معتقد هستند اما مردم خود باید به هنجارشکنان تذکر دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها