امام جمعه سرپل ذهاب:

تولید اگر بر اساس علوم دانش‌بنیان باشد بهره‌وری بیشتری اتفاق می‌افتد

حجت‌الاسلام «فاطمی‌نسب» گفت: تولید اگر براساس علوم دانش‌بنیان باشد قطعا بهره‌وری بیشتری اتفاق می‌افتد و از علم و دانش ثروت استخراج خواهد شد. 
کد خبر: ۵۱۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ - 25March 2022

تولید اگر براساس علوم دانش بنیان باشد بهره وری بیشتری اتفاق می افتدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از دو دهه است که در پیام نوروزی خود افق‌های پیش رو کشور در سال جدید را برای مردم و مسئولین در قالب نامگذاری شعار سال ترسیم می‌کنند که بیشترین هدف در این نامگذاری‌ها توجه به مردم و نگاه ویژه به مشکلات کشور بوده است.

وی افزود: در یک دهه اخیر مسائل مربوط به امور اقتصادی بیشترین فراوانی را در میان نام‌گذاری‌های سالیانه از سوی مقام معظم رهبری داشته است که متاسفانه نشان دهنده عملکردضعیف کشور در بخش اقتصادی در دهه ۹۰ است.

فاطمی نسب با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری انقلاب ادامه داد: رهبر انقلاب سال ۱۴۰۱ را سال تولید دانش بنیان و اشتغالزایی نامیدند که بار دیگر در دهه جدید اهمیت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را بیان کنند.

خطیب جمعه شهرستان تصریح کرد: شعار امسال یک مخاطب خاص و یک مخاطب عام دارد مخاطب خاص این شعار مسئولین کشور خصوصا مسئولین اجرایی هستند و مخاطب عام نیز اقشار مختلف مردم می‌باشد که هریک باید به نوبه خود در این گفتمان سازی و فرهنگ سازی نقش ایفا کند.

فاطمی نسب خاطر نشان کرد: با تغییر ریل دولت سیزدهم در بخش‌های سیاست خارجی و اقتصادی دولت امیدواریم که دهه پیش رو دهه رونق تولید و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

وی توجه به تولید را کلید حل مشکلات اقتصادی دانست و افزود: برای پایان دادن به گرانی و تورم در کشور، رفع مشکلات بیماری و افزایش ارزش پول ملی باید به مسئله تولید توجه ویژه کنیم.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: تولید اگر براساس علوم دانش بنیان باشد قطعا بهره وری بیشتری اتفاق می‌افتد و از علم و دانش ثروت استخراج خواهد شد.

وی با اشاره به پیام نوروزی رئیس جمهور افزود: ریاست محترم جمهوری در مسجد خرمشهر که نماد مقاومت کشور است در جمع اقشار مختلف مردم در پیام نوروزی خود ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۷ماهه دولت در بخش‌های مختلف، توجه به اشتغال و حمایت از تولید را مهمترین برنامه دولت سیزدهم عنوان کرد.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه به رحلت آیت الله ری شهری اشاره کرد و ضمن عرض تسلیت عنوان داشت: این عالم ربانی در کنار مسئولیت‌های متعدد آثار علمی فراوانی نیز بر جای گذاشت و خدمات ارزشمندی به نظام و انقلاب و دین اسلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها