شهید مهارلوئی: تا آخرين قطره خون از اسلام دفاع می‌کنم

شهید «ستار خرم مهارلوئی» در وصیت خود می نویسد: «سلام مرا به رهبر عزيزم برسانيد و بگوييد تا آخرين قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد».
کد خبر: ۵۱۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹ - 26March 2022

تا آخرين قطره خون در سنگر انقلاب خواهم بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، شهید «ستار خرم مهارلوئی» در چهارم مهر سال 1335 در روستای مهارلو از توابع بخش کوهنجان شهرستان سروستان دیده به جهان گشود. وی هفت ساله بود که راهی مدرسه شد و تحصیلات خود را تا ششم ابتدایی گذراند.

ستار خرم مهارلوئی نانوا بود. قبل از پیروزی انقلاب دوش به دوش مردم انقلابی شیراز در تظاهرات شرکت می‌کرد. ستار یک مبارز انقلابی بود و سرانجام  22 بهمن ماه 1357 در مقابل شهربانی شیراز به شهادت رسید. پیکر پاکش در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده شد.

در قسمتی ازوصیت نامه این شهید آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم
خداوندا این تو هستی که قلبم را مالامال از عشق به راهت، اسلامت، نظام و ولایتت قرار داده ای.

پروردگارا رفتن در دست سرنوشت است. من نمی دانم چه زمان خواهم رفت، ولی می دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار دهی و با دشمنان قسم خورده دینت بجنگم تا به فیض شهادت برسم.

سلام مرا به رهبر عزيزم برسانيد و بگوييد تا آخرين قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد با خدا پيمان می بندم که در تمام عاشوراها و در تمام کربلاها با حسين (ع) همراه باشم و سنگر او را خالی نگذارم. والسلام.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار