وصیت‌نامه شهيد «مسعود رزازنيان»

شهید «مسعود رزازنیان» در وصیت خود می‌نویسد: من به آرزوی خودم که بزرگترین آرزو در جهان بود، رسیدم و من هیچ وقت فکر نمی‌کردم که آیا لیاقت شهید شدن را دارم یا نه.
کد خبر: ۵۱۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ - 26March 2022

به گزارش خبرنگار مادر من به آرزوی دیرینه خود که شهادت هست رسیدمدفاع‌پرس از شیراز، «شهید مسعود رزازنیان» ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۴۷ در خانواده‌ای اصیل و متدین در شهرستان داراب استان فارس دیده به جهان گشود.

وی هفت ساله بود که راهی مدرسه شد و تحصیلات خود را تا پنجم ابتدایی گذراند و پس از آن مشغول کار شد.

با آغاز جنگ تحمیلی، شهید مسعود رزازنیان با وجود اینکه نوجوانی ۱۳ ساله بود، داوطلبانه به عضویت بسیج درآمد و سال ۱۳۶۱ پس از طی دوره آموزشی در مرودشت عازم جبهه‌های غرب شد و در منطقه جنگی دهلران ایلام به مبارزه با دشمنان پرداخت.

وی سرانجام ۱۳ بهمن ماه ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

در وصیت‌نامه این شهید آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت پدر و مادر ارجمندم که با کمکشان توانستم به جبهه حق علیه باطل بروم. بلی مادر گرامی، من به آرزوی خودم که بزرگترین آرزو در جهان بود رسیدم و من هیچ وقت فکر نمی‌کردم که آیا من لیاقت شهید شدن را دارم یا نه. بلی مادر آن لیاقت و سعادت بود که مرا دریافت نه من.

مادر گرامی از شما خواهش می‌کنم که عوض گریه به دعاگوئی امام و امت رزمندگان مشغول باشید نه به سوگ من، بلکه من احتیاج به عزاداری را ندارم؛ چرا؟ چون که من هم الان پهلوی آقایم اباعبدالله الحسین هستم. والسلام.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها