شهید محمد بشروتن: برای ظهور امام زمان (عج) دعا کنید

شهید «بشروتن» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: از مسیر خدا یعنی اسلام و اخلاق و رفتار و آداب اسلامی یک لحظه دور نشوید،... برای ظهور امام زمان (عج) دعا کنید.
کد خبر: ۵۱۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ - 29March 2022

شهید «محمد بشروتن»: امام را تنها نگذاریدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهار فصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

تبرک لحظاتمان با شهید «محمد بشروتن»

بسمه تعالی

با درود و سلام بر ولی عصر امام زمان مهدی موعود (عج) و نایب بر حقش امام خمینی و با سلام بر سرور شهیدان حسین بن علی (ع) و شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی.

خدایا! اگر چه در زندگی چیزی ندارم که در راه رضای تو نثار کنم، ولی این زندگی ناقابلم که به من دادی را می‌توانم؛ امیدوارم بتوانم برای رهایی مستضعفان و به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی و حرکت به سوی جامعه امام زمان (عج) پرثمر باشم.

جلوی تابوتم عکسی از امام خمینی بزنید تا همگان بدانند پیرو امام بودم و سوی دیگر تابوتم عکسی از شهید مظلوم، استادم بهشتی نصب کنید تا همه بدانند این پیکر، شاگرد استادی چون بهشتی است. امام را تنها نگذارید و همیشه در صحنه باشید تا توطئه‌گران آرزوی خود را به گور ببرند.

مادر عزیزم! من برای خدا به جنگ با کفار می‌روم تا به سه چیز دست یابم؛ اول رضای خدا، دوم پیروزی اسلام و سوم شهادت. اینجا با خون خود عروسی خواهم کرد. عروسی من آن روز است که در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی و کنار انبیاء باشم؛ چون به آرزویم که شهادت در راه خداست رسیده‌ام.

تا آخرین لحظه زندگی‌ام پرچم «لا اله الا الله» را روی زمین نمی‌گذارم. پروردگارا! تو را سپاس که ما را از شر طاغوت نجات بخشیدی و نورت را پس از سال‌های تیره بر ما عطا کردی و جهاد و شهادت را نصیب جامعه ما کردی.

از مادرم، خواهرم، برادرم و دوستانم می‌خواهم از مسیر خدا یعنی اسلام و اخلاق و رفتار و آداب اسلامی یک لحظه دور نشوید، هیچ‌گاه دست حمایت از این رهبر بزرگ این انسان قرن که با یاری خدا پوزه تمام جباران را به خاک کشیده است، یعنی خمینی کبیر برندارید، برای ظهور امام زمان (عج) دعا کنید و از خدا بخواهید که طول عمر به امام عنایت بفرماید.

والسلام؛ برای سلامتی امام صلوات.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار