وزارت بهداشت یمن:

در حملات بامدادی به «صنعاء» ۸ غیرنظامی به شهادت رسیدند

وزارت بهداشت یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات بامداد امروز به «صنعاء» هشت غیرنظامی شهید و چهار تَن دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۵۱۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ - 26March 2022

در حملات بامدادی به «صنعاء» ۸ غیرنظامی به شهادت رسیدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، وزارت بهداشت یمن امروز (شنبه) بیانیه‌ای را در خصوص حملات اخیر جنگنده‌های متجاوز سعودی به «صنعاء» یمن صادر و در بیانیه خود به شمار قربانیان در جریان حملات مذکور اشاره کرد.

وزارت بهداشت یمن در بیانیه خود آورده است: در جریان حملات بامدادی به صنعاء که توسط جنگنده‌های سعودی اتفاق افتاد، هشت غیرنظامی به شهادت رسیدند. این درحالی است که چهار نفر هم زخمی شدند.

طبق اعلام وزارت بهداشت یمن، قربانیان و مجروحان جملگی از اهالی منطقه سبعین در صنعاء هستند.

این درحالی است که شب گذشته «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تأسیسات آرامکو در جده و تأسیسات حیاتی عربستان در ریاض پایتخت این کشور را هدف قرار دادیم و نام این عملیات، عملیات سوم شکست محاصره علیه عربستان است.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات در پاسخ به تجاوزات ائتلاف سعودی و آغاز هشتمین سال ایستادگی در برابر جنایات ائتلاف سعودی - اماراتی است. نیرو‌های یمنی در جریان عملیات مذکور، پالایشگاه‌های رأس تنوره و رابغ هدف چند حمله پهپادی قرار گرفت؛ همچنین جیزان و نجران نیز هدف قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار