ما مقاوم هستیم/ مسئول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

بازدید سالیانه یک‌میلیون نفر از مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر

«حربی» گفت: تا پیش از شیوع کرونا، سالیانه بالغ بر یک‌میلیون نفر از این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر بازدید می‌کردند که از این تعداد، حدود ۲۰ هزار نفر را گردشگران خارجی از کشور‌های آمریکای لاتین، اروپا، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه تشکیل می‌دادند.
کد خبر: ۵۱۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱ - 28March 2022

بازدید سالیانه یک‌میلیون نفر از مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر«عباس حربی» مسئول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با بیان این‌که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر دو سال به‌دلیل شیوع بیماری کرونا همانند راهیان‌نور تعطیل بوده است، اظهار داشت: امسال این مرکز فرهنگی، یکی از محل‌های بازدید کاروان‌های راهیان نور، مهمانان نوروزی و اقشار مختلف مردم است.

وی با بیان این‌که دوری دو ساله مردم خصوصاً نسل جوان از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس برای آن‌ها سخت بوده است، افزود: پس از آغاز به‌کار مجدد راهیان نور و بازگشایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر، مردم با اشتیاق فراوان به راهیان نور آمده و از این مرکز فرهنگی نیز بازدید می‌کنند.

«حربی» با اشاره به حضور بی‌سابقه کاروان‌های راهیان نور و بازدیدکنندگان شخصی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر، با توجه به تعطیلی دو ساله راهیان نور، تصریح کرد: مردم به‌جای این‌که برای تفریح به شهر‌های خوش آب و هوا بروند، از شهر‌های مختلف به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس آمده‌اند.

وی بیان داشت: امسال مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر به همت خادمین این مرکز فرهنگی، کمتر از یک‌ماه برای بازدید زائران راهیان‌نور آماده شد که علاوه‌بر حضور کاروان‌های راهیان‌نور، بسیاری از سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها نیز برای بازدید از این مرکز فرهنگی، هماهنگی‌های لازم را از قبل انجام داده‌اند.

«حربی» با بیان این‌که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر یکی از مهم‌ترین مکان‌های گردشگری دفاع مقدس در سطح این شهرستان است، خاطرنشان کرد: تا پیش از شیوع کرونا، سالیانه بالغ بر یک‌میلیون نفر از این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر بازدید می‌کردند که از این تعداد، حدود ۲۰ هزار نفر را گردشگران خارجی از کشور‌های آمریکای لاتین، اروپا، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه تشکیل می‌دادند.

مسئول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر تأکید کرد: بازدیدکنندگان امسال باید با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، خصوصاً استفاده از ماسک و تزریق واکسن کرونا، از این مرکز فرهنگی بازدید کنند.

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار