اعلام جزئیات اجرای مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی در استان یزد

مرحله سوم طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با هدف حمایت معیشتی از خانوارهای دهک‌های پایین درآمدی، در استان یزد آغاز شد و بیش از ۲ هزار فروشگاه برای ارائه ۱۱ قلم کالای اساسی به مشمولان این طرح مشارکت دارند.
کد خبر: ۷۵۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۴ - ۲۲:۳۱ - 25June 2025

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، فرهاد شیخی ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین ملت ایران در برابر تجاوزات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، این پیروزی را جلوه‌ای از اقتدار ملی، انسجام اجتماعی و ایثارگری نیرو‌های مسلح کشور دانست.

اعلام جزئیات اجرای مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی در استان یزد

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حملات اخیر، اظهار کرد: مردم ایران بار دیگر ثابت کردند که در سخت‌ترین شرایط نیز با وحدت، ایستادگی و مسئولیت‌پذیری، از کیان کشور دفاع می‌کنند. نقش بی‌بدیل کارگران، کارکنان خدوم بخش سلامت و اقشار مختلف مردم در حفظ پویایی کشور در روز‌های حساس اخیر، شایسته تقدیر و تکریم است.

اجرای مرحله سوم طرح ملی کالابرگ الکترونیکی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در ادامه، از آغاز مرحله سوم طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با هدف حمایت از معیشت خانوار‌های دهک‌های پایین درآمدی خبر داد و گفت: بر اساس این طرح، دهک‌های اول تا سوم درآمدی به ازای هر نفر، ۵۰۰ هزار تومان اعتبار خرید دریافت می‌کنند.

وی افزود: این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی از گروه‌های لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص یافته و مشمولان می‌توانند متناسب با نیاز خود، کالا‌های مورد نظر را در چند نوبت و بدون محدودیت در برند یا مقدار، تهیه کنند.

در صورت خرید بیش از سقف اعتبار، مابه‌التفاوت از سوی خریدار پرداخت خواهد شد.

مشارکت بیش از ۲ هزار فروشگاه در استان یزد

فرهاد شیخی همچنین اعلام کرد: در استان یزد، بیش از دو هزار فروشگاه خرد، عمده و زنجیره‌ای در این طرح مشارکت دارند و زیرساخت اجرای آن در تمامی شهرستان‌ها فراهم شده است.

وی از مشمولان طرح خواست برای اطلاع از فروشگاه‌های مجاز و مانده اعتبار خود، برنامه کاربردی «شما» را از طریق پلتفرم‌های «بازار» یا «مایکت» دریافت کنند یا کد دستوری #۱۴۶۳۵۰۰ را شماره‌گیری نمایند.

اطلاع‌رسانی ایمن و پیشگیری از کلاهبرداری

شیخی تأکید کرد: اطلاع‌رسانی رسمی درباره اعتبار تخصیصی تنها از طریق سرشماره v.refah و به شکل پیامک فاقد لینک انجام می‌شود. شهروندان باید نسبت به پیامک‌های جعلی یا دارای لینک، هوشیار باشند و از ارائه اطلاعات شخصی به منابع نامعتبر خودداری کنند.

وی در پایان با اشاره به آماده‌باش مرکز تماس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره ۰۲۱-۶۳۶۹، خاطرنشان کرد: ادارات تابعه در سراسر استان نیز آماده پاسخگویی و راهنمایی مشمولان هستند تا هم‌استانی‌های عزیز بتوانند با آرامش، از مزایای این طرح ملی بهره‌مند شوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار