ما مقاوم هستیم/

قدردانی وزیر ارشاد از اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان

اسماعیلی از اقدام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان هرمزگان به خوزستان و مناطق عملیاتی دفاع مقدس تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۱۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ - 28March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن تقدیر از اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان این استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان، این حرکت ارزشی و انسان‌ساز، اظهار داشت: اعزام هنرمندان به سرزمین ایثار و شهادت می تواند علاوه بر تقویت این نگرش باعث تحول روحی و فکری و در نتیجه به تولید آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس و فر هنگ  ایثار و شهادت بیانجامد.

وی افزود: جای چنین حرکت‌ها و رزمایش‌های فرهنگی در حوزه فرهنگ و هنر خالی بود و لازم است سایر استان ها هم برنامه ریزی های لازم را برای اعزام هنرمندان  به مناطق هشت سال دفاع مقدس  در دستور کار قرار دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: از آن جهت که رویکرد این رزمایش های فرهنگی تولید اثر توسط هنرمندان اعزامی است یک نقطه قوت محسوب می‌شود و حرکت ها و برنامه هایی ارزشمند است که نتیجه آن تولید اثر در تراز انقلاب اسلامی، جهاد تبیین و در راستای سند گام دوم انقلاب باشد.

اسماعیلی در ادامه بر اهمیت برنامه های روز ملی خلیج فارس و جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس تاکید کرد و از سفر قریب‌الوقوع به استان هرمزگان خبر داد.

«اسمعیل جهانگیری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن ارائه گزارش  از روند برگزاری اردوی راهیان نور هنرمندان هرمزگان تحت عنوان رهپویان آوینی در مکتب سلیمانی از  حمایت، توجه ویژه، پشتیبانی و همراهی ویژه که انگیزه وافر به هنرمندان بخشیده است تقدیر و تشکر کرد و گفت: سفر جنابعالی و هیات همراه به استان هرمزگان بدون شک سر آغاز فصل نوینی از فعالیت‌های گسترده در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار