جنبش جهاد اسلامی:

عملیات «الخضیره» برای بازدارندگی مقابل رژیم صهیونیستی ضروری است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات شهادت‌طلبانه شامگاه یکشنبه در حیفا را واکنش به نشست وزرای خارجه کشورهای عربی با آمریکا و رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی برشمرد.
کد خبر: ۵۱۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ - 28March 2022

عملیات الخضیره برای بازدارندگی مقابل رژیم صهیونیستی ضروری استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «داود شهاب» یک عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فسطین اظهار داشت: بازگشت عملیات شهادت‌طلبانه در عمق سرزمین‌های اشغالی برای بازداشتن تجاوز و تروریسم ضروری است.

شهاب در واکنش به عملیات استشهادی در الخضیره در جنوب حیفا گفت: عملیات الخضیره واکنشی از سوی ملت فلسطین و آزادگان امت به نشست شرارت است که وزرای خارجه عرب در آن مشارکت دارند.

وی همچنین تصریح کرد: این عملیات پیام بازدارندگی قدرتمندی به شهرک‌نشینان صهیونیست و نظامیان اشغالگر است که با خونسردی صدها نفر را به قتل رسانده‌اند.

منابع خبری شامگاه یکشنبه از عملیات استشهادی در حیفا که به کشته شدن ۲ نظامی صهیونیست و زخمی شدن چهار صهیونیست دیگر منجر شد، خبر دادند.

در این تیراندازی که توسط دو فلسطینی در منطقه الخضیره در جنوب حیفا انجام شد، چند صهیونیست کشته و زخمی شدند.

منابع خبری از کشته شدن دو نظامی صهیونیست در این عملیات خبر دادند و چند صهیونیست دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم اعلام شده است.

شبکه خبری المیادین از زخمی شدن چهار صهیونیست در این عملیات و وخیم بودن حال دو نفر از آنها خبر داد.

این عملیات در خیابان هربرت صموئیل روی داد و دو فلسطینی مجری آن در تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

هویت مجریان این عملیات استشهادی، «خالد اغباریه» و «امین اغباریه» از شهر ام الفحم در داخل سرزمین های اشغالی اعلام شده است.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار