ما مقاوم هستیم/ مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

راهیان نور بستری مناسب برای «جهاد تبیین» است

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه اردو‌های راهیان نور بستری مناسب برای جهاد تبیین است، گفت: راهیان نور به‌عنوان یک جریان فرهنگی عظیم، حماسه‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و ملت ایران را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۵۱۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ - 28March 2022

راهیان نور بستری مناسب برای جهاد تبیین است/جهاد تبیین یک وظیفه همگانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در نشست قرارگاه تخصصی راهیان نور استان اظهار داشت: آینده کشور با روایت صحیح از حماسه‌های انقلاب اسلامی تضمین می‌شود و دفاع مقدس به‌عنوان یکی از حماسه‌های مهم انقلاب باید به درستی روایت شود. روایت صحیح دفاع مقدس، آینده کشور را تضمین می‌کند و نظام اسلامی را از شرّ توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اردو‌های راهیان نور بستری مناسب برای جهاد تبیین است، افزود: راهیان نور به‌عنوان یک جریان فرهنگی عظیم، حماسه‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و ملت ایران را نشان می‌دهد و دفاع مقدس به جوانان، فرهنگ «ما می‌توانیم» را می‌آموزد.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس با تکیه بر مفاهیم و فرهنگ عاشورا حماسه‌های بزرگی خلق کردند، گفت: رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان در دفاع مقدس تا ابد پابرجاست و عزت و کرامت امروز ملت ایران مرهون رشادت‌های شهدا و رزمندگان است.

وی تأکید کرد: جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است و یکی از عرصه‌های جهاد تبیین، دفاع مقدس است که رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان در دفاع مقدس با جهاد تبیین باید به نسل جدید منتقل شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه در سطح استان مرکزی اردو‌های راهیان نور در بیش از ۱۰ مرحله برای اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است، گفت: خوشبختانه اردو‌های دانش آموزان و دانشجویان، ادارات، بسیجیان و موسسه‌ها و گروه‌های مختلف فرهنگی با موفقیت برگزار شد و هم‌اکنون شاهد برگزاری اردو‌های راهیان نور خانوادگی هستیم که تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: تمامی یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق جنوب آمادگی کامل برای استقبال از زائرین را دارند و خوشبختانه تاکنون شاهد استقبال بسیار خوب راهیان نور خانوادگی هستیم.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: با توجه به تاثیرگذاری اردو‌های راهیان نور به‌عنوان بزرگترین رزمایش فرهنگی سعی داریم که این اردو‌ها در سال جاری پیوسته برقرار باشد تا روند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار