ما مقاوم هستیم/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

امنیت مرزها دستاورد پنهان حرکت عظیم راهیان نور است

سردار مرادحاجتی گفت: یکی از دستاوردهای مهم و شاید پنهان حرکت عظیم راهیان نور در استان های جنوبی و غربی افزایش امنیت مرزهاست.
کد خبر: ۵۱۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ - 29March 2022

امنیت مرزها دستاورد پنهان حرکت عظیم راهیان نور استسردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، حضور جوانان و نوجوانان را در حرکت امسال راهیان نور چشمگیر دانست و اظهار داشت: آمار ارسالی مراکز فرهنگی و موزه های ما در استان به خصوص شهرهای خرمشهر، آبادان و دزفول نشان از پویایی راهیان نور دارد.

وی افزود: با توجه به حضور رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، رئیس ستادکل نیروهای مسلح و بسیاری از وزرا و شخصیت های کشوری و لشکری و همراه شدن با این شخصیت ها در مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس ارزیابی خوبی از کمیت و کیفیت راهیان نور به دست آوردیم.

سردار مرادحاجتی گفت: یکی از دستاوردهای مهم و شاید پنهان حرکت عظیم راهیان نور در استان های جنوبی و غربی افزایش امنیت مرزهاست به گونه ای که رئیس جمهور و یا رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اقتدار و صلابت تمام و با کمترین تنش و حاشیه در جمع کاروان ها و زائران راهیان نوری قرار می گیرند که اکثر این یادمان ها در نقاط صفر مرزی واقع شده اند و این امر نشان از صلابت و اقتدار مرزهای این کشور دارد. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: توصیه های بسیار مهمی از طرف مسئولین ارشد کشور در جمع راهیان نور مطرح شد که حتما در جلسات تخصصی مورد ارزیابی و تحلیل قرار خواهند گرفت تا بتوانیم در سال های آتی شرایط میزبانی شایسته تری را برای هموطنان عزیزمان مهیا کنیم.

وی افزود: راهیان نور یک حرکت بزرگ جریان ساز فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و ارزشی است که باید با پیوست های هنری، ملی، گردشگری و اقتصادی تقویت شود به گونه ای که اهالی مناطق مرزی و استان های میزبان نیز از این همه ظرفیت انسانی و معنوی بهره مند شوند.

سردار مرادحاجتی حضور شخصیت های سطح اول کشور در جمع زائران جوان و نوجوان راهیان نور را بسیار مفید و تاثیرگزار دانست و بیان داشت: اشتیاق نسل جوان کشور که دوران دفاع مقدس را ندیده و لمس نکرده اند برای حضور در مناطق عملیاتی، موزه ها و یادمان های دفاع مقدس به عنوان زائر یا خادم قابل تقدیر است و همه مسئولین باید دغدغه حضور و رفع اندک مشکلات زیرساختی برای کیفیت بخشیدن به سفرهای راهیان نور را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار