ما مقاوم هستیم/

حضور وزیر ورزش و جوانان در یادمان شهدای هویزه

سجادی با حضور در یادمان شهدای هویزه ضمن ادای احترام و اهدای شاخه‌های گل به قبور مطهر شهدای کربلای ایران، به جمع زائران راهیان نور پیوست.
کد خبر: ۵۱۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳ - 29March 2022
حضور وزیر ورزش و جوانان در یادمان شهدای هویزهبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در نخستین سفر خود به استان خوزستان با حضور در یادمان شهدای هویزه ضمن ادای احترام و اهدای شاخه‌های گل به قبور مطهر شهدای کربلای ایران، به جمع زائران راهیان نور پیوست.
 
وی سپس با حضور بر مزار مادر شهید علم الهدی، پای روایت استاد اسماعیل زاده (راوی دفاع مقدس) نشست و در جریان حماسه 16 دی 59 و نحوه شهادت شهید علم الهدی و یارانش قرار گرفت.
 
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این زیارت با قرائت این بیت شعر که: «آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند آیا بَوَد که گوشه چشمی به ما کنند»، اظهار داشت خداوند منان را شاکرم که امروز روزی بنده شد تا در قطعه ای از بهشت در کشور عزیزم نفس بکشم، دعا بخوانم، سر به سجده بگذارم و آرامش بگیرم.
 
سجادی هدف از این سفر را زیارت اماکن دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: بر حسب وظیفه و به عنوان یک ایرانی بسیار علاقه مند بودم که اماکن دوران دفاع مقدس را زیارت کنم و به یاد شهیدان و هموطنانمان و اتفاق‌هایی که در آن دوران سخت بر کشور گذشت، باشیم و قدردان شان شویم.
 
در این سفر تعدادی از ورزشکاران رشته‌های مختلف، مربیان و برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون‌های ورزشی نیز سجادی را همراهی می‌کردند.
 
انتهای پیام/ ۱۴۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار