رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عجب‌شیر:

خانواده‌های شهدا نگذاشتند پرچم شهیدان بر زمین بماند

«خیرخواه» گفت: ایثار و فداکاری شهدا در کنار صبر و استقامت خانواده‌های ایشان میزان نفوذ و اثرگذاری کار شهدا را افزایش داد و باعث شد پرچم شهدا پس از شهادت بر زمین نماند.
کد خبر: ۵۱۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ - 30March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ «رحمان عبدی» فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر به همراه «احمد خیرخواه» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، با خانواده شهیدان «خلیل بختیاری» و «ولی‌الله مسعودی» دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده انتظامی عجب‌شیر در این دیدارها شهدا را چراغ‌های هدایت جامعه دانست و اظهار داشت: شهدا با ایثار و مجاهدت خود مسیر عزت و اقتدار را در برابر ملت ایران قراردادند.

وی افزود: شهادت نقطه کمال انسان است و مدال افتخاری است که خداوند به ‌واسطه ایثار و فداکاری، به بندگان خاص خود اعطا می‌کند.

«خیرخواه» نیز نقش خانواده‌های شهدا را مهم ارزیابی کرد و گفت: ایثار و فداکاری شهدا در کنار صبر و استقامت خانواده‌های ایشان میزان نفوذ و اثرگذاری کار شهدا را افزایش داد و باعث شد پرچم شهدا پس از شهادت بر زمین نماند.

وی ضمن تأکید بر ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نقش و جایگاه خانواده‌های شهدا در این حوزه اشاره کرد و تاکید کرد: خاطرات محفوظ در سینه مادران، پدران و همسران شهدا می‌بایست به روشی ماندگار ثبت و بر روی کارهای فاخر هنری صورت پذیرد که این کار با جدیت در مجموعه بنیاد شهید در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار