همزمان با ایام نوروز؛

برپایی ایستگاه روایتگری سیره شهدا در شهرستان «طبس»

افتخار‌های ایران اسلامی در بخش‌های مختلف و عظمت جمهوری اسلامی مرهون خون مقدس شهیدان است لذا در همین راستا ایستگاه روایتگری «سیره شهدا» در شهرستان طبس برپا شده است.
کد خبر: ۵۱۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ - 30March 2022

برپایی ایستگاه روایتگری سیره شهدا در شهرستان «طبس»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان برترین فرهنگ در جامعه اسلامی جاری باشد تا دشمنان اسلام در تحقق اهداف شوم خود ناکام شوند.

افتخار‌های ایران اسلامی در بخش‌های مختلف و عظمت جمهوری اسلامی مرهون خون مقدس شهیدان است بنابراین تلاش برای حفظ ارزش‌ها و سیره شهیدان باید مورد توجه تمامی مسئولان، مردم و گروه‌های مختلف باشد لذا در همین راستا ایستگاه روایتگری «سیره شهدا» در شهرستان طبس برپا شده است.

 این مراسم فرهنگی و معنوی یکی از خدمات ارزشمند فرهنگی و بصیرتی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در ایام تعطیلات نوروز ویژه زائران و مسافران نوروزی و مردم ولایتمدار طبس است که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «ترشیزی» از راویان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

در این این ایستگاه‌ها برنامه‌های متنوع فرهنگی مانند روایتگری شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، حلقه‌های معرفتی و بصیرتی ویژه نوجوانان و جوانان، فال شهدا، دلنوشته‌‍‌های شهدایی، نقاشی با موضوع شهید، پخش کلیپ و نواهای دفاع مقدس و جایگاه عکاسی با ابرازآلات جنگ است.

ایستگاه‌های روایتگری سیره شهدا از روزهای نخست تعطیلات نوروزی مورد استقبال باشکوه مردم و مسافران قرار گرفته به طوری که تاکنون بیش از 4 هزار نفر در این ایستگاه‌ها حضور یافته و از بخش‌های مختلف معنوی و فرهنگی آن بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها