پس از سفر به خوزستان؛

معاون اقتصادی رئیس جمهور به دیدار خانواده آیت الله «خضر موسوی» رفت

رضائی در دومین برنامه سفر خود به خوزستان با حضور بر مزار و بیت آیت الله «سیدخضر موسوی» به مقام شامخ این عالم برجسته خوزستانی ادای احترام کرد.
کد خبر: ۵۱۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ - 30March 2022

معاون اقتصادی رئیس جمهور به دیدار خانواده آیت الله «خضر موسوی» رفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهور صبح امروز از طریق راه آهن جنوب وارد خوزستان شد و مورد استقبال مسئولین استان قرار گرفت.

وی در دومین برنامه سفر خود با حضور بر مزار و بیت آیت الله «سیدخضر موسوی» به مقام شامخ این عالم برجسته خوزستانی ادای احترام کرد.

«صادق خلیلیان» استاندار خوزستان، سردار «احمد سیدخادم الشهدا» فرمانده قرارگاه کربلا و سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، معاون اقتصادی رئیس جمهور را در این دیدار همراهی کردند.

علامه «سیدخضر موسوی» از مجاهدان و همراهان نهضت امام خمینی (ره) و از علاقمندان و معتمدان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای بودند که سفر معظم له در اسفند ۱۳۷۶ به خوزستان تجسم این دوستی‌ها و محبت‌ها بود.

این فقیه عالیقدر پس از تحصیل در حوزه علمیه نجف اشرف به شهر خود اهواز بازگشت و سال‌ها در کوی سیدخلف مرجع امور فقهی، اجتماعی و علمی مردم خوزستان بود. این عالم برجسته در بهمن ماه 1400 دار فانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها