نماینده ولی فقیه در مازندران:

نباید نام شهدا از تابلوی کوچه‌ها برداشته شود

«محمدی لائینی» ضمن انتقاد از برداشتن اسامی شهدا از کوچه‌ها گفت: شهدا افتخار ما هستند و نباید اسامی برداشته شود و اگر برداشته شد نامهای شهدا به تابلوها برگردانده شود.
کد خبر: ۵۱۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸ - 30March 2022

نام شهدا به تابلوهای کوچه‌ها برگردانده شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با شهردار و معاونین شهرداری ساری با بیان اینکه نباید با شعار سال برخورد شعاری داشته باشیم، اظهار داشت: باید با شعار سال برخورد رفتاری، عملیاتی و اجرایی داشته باشیم.

وی با گرامیداشت ورود و حلول ماه مبارک رمضان افزود: شهر امناتی در دست شورا و شهردار و پرسنل شهرداری است و باید با این امانت با حدت و دغدغه فراوان و بالا در راستای جلب رضایت مردم با تمام وجود کار کنیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه مدیریت جهادی و مدیران استشهادی آماده فدا کردن خود هستند، گفت: باید الگویی از چشم انداز شهرداری برای دو سال آینده تحول و توسعه شهر طراحی شود و بر اساس آن مطالبه گری کنیم.

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه باید سلامت کاری و رفتاری و اخلاقی و مالی و دست پاکی و چشم پاکی همه کارکنان جدی گرفته بشود، عنوان کرد: فساد مشکلات ایجاد می‌کند و ما در استعداد و منابع کم نداریم و باید به پیشرفت چشمگیر توجه شود و این سلامت حفظ شود.

امام جمعه ساری اضافه کرد: نباید به بهانه شادی، فرهنگ غرب و بی‌اخلاقی‌ها و بی‌بندوباری‌ها ترویج شود چراکه حفظ ارزش‌ها مهم است.

وی ضمن انتقاد از برداشتن اسامی شهدا از کوچه‌ها تصریح کرد: شهدا افتخار ما هستند و نباید اسامی برداشته شود و اگر برداشته شد نامهای شهدا به تابلوها برگردانده شود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه باید برای نیمه شعبان فضاسازی شایسته و بایسته بصورت بگیرد، افزود: فضای ماه رمضان و حرمت‌گذاری و احترام به آن باید حفظ شود.

وی عنوان کرد: نسبت به حفظ ارزش‌ها در درون پرسنل و اتاق و رفتار پرسنل باید دغدغه داشته باشید و ضوابط و چهارچوبها رعایت شود.

محمدی لائینی با بیان اینکه امروز هر چه داریم به برکت شهداست و نباید شهدا را فراموش کنیم، گفت: کار درست انجام دادن، امانتداری، اخلاق انقلابی و ارزشی، کار جهادی و استشهادی و فعالیت‌های میدانی و جهادی درست از مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار