مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

اهتمام به ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی از ویژگی‌های مهم شهید «مجیدی» بود

سرهنگ کریمی اخلاق قرآنی را مهمترین ویژگی شهید مجیدی خواند و گفت: این شهید مدافع حرم با عمل، جوانان را جذب ارزش‌های دینی و انقلابی می‌کرد.
کد خبر: ۵۱۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ - 30March 2022

اهتمام به ترویج و توسعه اخلاق و فرهنگ قرآنی از ویژگی های مهم شهید مجیدی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی امروز به همراه سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه با خانواده شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» دیدار کرد.

وی با بیان خاطرات و ویژگی‌های رفتاری شهید اظهار داشت: سردار شهید سعید مجیدی از پاسداران شجاع و دلاور استان مرکزی بود که با ولایتمداری و روحیه شهادت طلبی همواره در اجرای ماموریت ها و رسالت های پاسداری از انقلاب و ارزش های اسلامی پیشگام بود.

وی اخلاق قرآنی را مهمترین ویژگی شهید «سعید مجیدی» خواند و افزود: شهید «مجیدی» با عمل جوانان را جذب ارزش های دینی و انقلابی می کرد و این شهید در محله خیابان عاشورای اراک بسیار خوشنام است و از قاریان و حافظان قرآن کریم بود و همیشه در ترویج و توسعه اخلاق و فرهنگ قرآنی اهتمام می ورزید.

سرهنگ کریمی ادامه داد: در کنار ویژگی های برجسته شهید «سعید مجیدی» همچون فروتنی و تواضع، ایشان یک ورزشکار با اخلاق و حرفه ای بود و رفتارهای برجسته این شهید نشان از تربیت در یک خانواده متدین، مومن و انقلابی دارد و قطعا این خانواده معظم در مجاهدت های شهید سهیم هستند.

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید «سعید مجیدی» با انتخاب جهاد فی سبیل الله بار دیگر برای اسلام و انقلاب اسلامی عزت و سربلندی خلق کرد و این شهید از افتخارات استان مرکزی است و مردم استان هم با تشییع و مراسمات باشکوهی که برای شهید برگزار کردند علاوه بر تکریم شهید بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار