به دستور زیاد النخاله؛

نیرو‌های گردان‌های قدس به حال آماده باش درآمدند

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به نیرو‌های گردان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش دستور آماده باش داد و این نیرو‌ها حال آماده باش درآمدند.
کد خبر: ۵۱۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ - 31March 2022

نیرو‌های گردان‌های قدس به حال آماده باش درآمدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به دنبال یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، به نیرو‌های گردان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش دستور آماده باش داد.

همزمان ابوحمزه سخنگوی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه از آماده باش کامل رزمندگان گردان‌های قدس طبق دستور زیاد النخاله خبر داد.

از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره هتاکی ایتمار بن غفیر عضو تندرو کنست رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی هشدار داد و آنرا اقدامی خطرناک برای مقدسات توصیف کرد.

طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری گفت: اجازه دادن به بن غفیر برای حضور در مسجدالاقصی برای مقدسات بسیار خطرناک است و سرآغاز انتفاضه جدید ملت ماست.

وی درباره این اقدامات تحریک آمیز علیه اعراب و مسلمانان و آزادگان دنیا از سوی صهیونیست‌ها و در راس آن بن غفیر جنایتکار هشدار داد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری همچنین به سران رژیم صهیونیستی درباره این اقدامات تحریک آمیز و خطرناک علیه مقدسات و اراضی فلسطین هشدار داد و از ساکنان قدس اشغالی و کرانه باختری و اراضی ۴۸ خواست که به مقابله با صهیونیست‌ها برخیزند.

فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس هم نظامیان صهیونیست را مسوول پیامد‌ها و عواقب این اقدام تحریک آمیز خطرناک اعلام کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار