سخنگوی ناجا در دیدار با خانواده شهید علی اکبر کیهانی:

امنیت امروز کشور مدیون خون مطهر شهیدان است

حاجیان گفت: اگر ما امروز در جامعه امنیت و آسایش داریم و جهانیان ایران را به عنوان کشوری امن در خاورمیانه می‌شناسند به برکت خون مطهر شهدایی است که برای امنیت کشور جان خود را فدا کردند.
کد خبر: ۵۱۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ - 31March 2022

امنیت امروز کشور مدیون خون مطهر شهیدان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی با سفر به شهرستان سنقر و کلیایی و در دیدار خانواده شهید ستوان دوم علی اکبر کیهانی اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا به درستی باعث افتخار برای نظام و بهترین الگو برای همه اقشار جامعه هستند.

وی افزود: بدون شک اجر و پاداش خانواده‌های گرانقدر شهدا کمتر از شهید عزیزشان نیست و این افراد در نزد خداوند متعال جایگاه و احترام ویژه دارند.

سخنگو فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: مسئولان انتظامی کشور دیدار با خانواده شهدا را توفیقی بزرگ برای خود می‌دانند و افتخار می‌کنند اگر بتوانند گره‌ای از مشکلات آنها را گشوده و خدمتی ارائه کنند.

حاجیان بیان کرد: اگر ما امروز در جامعه امنیت و آسایش داریم و جهانیان ایران را به عنوان جزیره‌ای امن در خاورمیانه می‌شناسند به برکت خون مطهر شهدایی است که برای امنیت کشور جان خود را فدا کردند و در واقع امروز ما امنیت و آرامش خود را وامدار و مدیون خون مطهر آنها هستیم.

وی شهدا را مظهر اقتدار و افتخار کشور معرفی کرد و گفت: بی تردید تا زمانی که راه آنها ادامه پیدا کند جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار باقی خواهند ماند که به فضل الهی فرهنگ ایثار و شهادت نیز در کشورمان ساری و جاری است.

سخنگو فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید کیهانی، خاطر نشان کرد: فرزندان این شهید والامقام راه پرافتخار پدر قهرمان خود را ادامه داده و به چهره‌هایی نورانی و مؤثر برای نظام و انقلاب اسلامی تبدیل شوند.

در این دیدار معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگو فرماندهی کل انتظامی کشور با اهدای لوح و هدیه از خانواده شهید علی اکبر کیهانی تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها