شهردار رامسر:

خانواده معظم شهدا الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند

«امینی شاد» گفت: خانواده معظم شهدا الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند؛ چراکه با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های فراوان و با تقدیم بهترین عزیزان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.
کد خبر: ۵۱۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ - 31March 2022

خانواده معظم شهدا الگوی صبر و پایداری در جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «علی امینی شاد» شهردار رامسر در دیدار نوروزی با خانواده‌های معظم شهدای شاغل در شهرداری رامسر با اشاره به جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار است.

وی افزود: خانواده معظم شهدا الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند؛ چرا که با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های فراوان و با تقدیم بهترین عزیزان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

امینی شاد تصریح کرد: مدیریت شهری رامسر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مقام و منزلت این عزیزان و خانواده‌های معظم‌شان را وظیفه خود می‌داند.

شهردار رامسر گفت: امیدواریم در آغاز سال جدید، از دعای خیر خانواده گرانقدر شهدا در مجموعه مدیریت شهری بهره‌مند شویم و بتوانیم با تلاش مضاعف و جهادی در عرصه‌های مختلف شهری، رضایت حداکثری شهروندان را بدست آورده و در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها