نماینده ولی فقیه در مازندران:

ارزیابی تولیدات دانش بنیان و اشتغال آفرین رسالت ائمه جمعه است

«محمدی لائینی» گفت: امسال شناسایی و ارزیابی تولیدات دانش بنیان و اشتغال آفرین از رسالت ائمه جمعه است.
کد خبر: ۵۱۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ - 31March 2022

ارزیابی تولیدات دانش بنیان و اشتغال آفرین رسالت ائمه جمعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان با تأکید بر اینکه باید عامل زکات باشیم، اظهار داشت: باید زمینه ترویج زکات را که همتای نماز است بوجود بیاوریم.

وی با بیان اینکه در استان شرایط مطلوب امنیتی حاکم است، گفت: همچنین نسبت به دو سال گذشته ۵۶ درصد کاهش تصادفات داشتیم و شاهد افزایش مسافر بودیم.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه شعار سال باید عملیاتی شود، بیان داشت: نام سال را رهبر معظم انقلاب حکیمانه انتخاب کردند و  جهش و رونق تولید در شعار امسال گنجانده شده است و تولید اگر دانش بنیان باشد رونق و جهش پیدا می‌کند.

امام جمعه ساری، کاهش هزینه‌های تولید، افزایش بهره وری، ارتقای محصولات و رقابت پذیری در بازار‌های جهانی و کاهش قیمت تمام شده محصولات در داخل و ایجاد اشتغال با کیفیت را از ویژگی‌های تولید دانش بنیان برشمرد.

وی با بیان اینکه باید با هم افزایی تولید و علم به رشد و قوت و قدرت اقتصادی برسیم، تصریح کرد: اقتصاد قوی یکی از شرایطش پیوند با دانش است و برای قتصاد دانش بنیان و تولید نیاز به شرکت‌های دانش بنیان داریم و تولید دانش بنیان باید از شرکت‌های دانش بنیان و وجود نخبگان کمک بگیرند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه حدود ۷ هزار شرکت‌های دانش بنیان داریم، ادامه داد: نقش شرکت‌های دانش بنیان در اقتصاد و تولید مهم است و باید تولیداتی در حوزه اقتصاد داشته باشیم که دانش بنیان و اشتغال آفرین باشند.  

محمدی لائینی افزود: امسال باید با استفاده از کارشناسان، تولید را دانش بنیان کنیم و این رسالت ائمه جمعه است که با شناسایی تولیدات دانش بنیان و اقتصادآفرین و اشتغال آفرین از دو زاویه دانش بنیان و اشتغال آفرین ارزیابی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اعمال و رفتار انسان هم باید دانش بنیان و علم بنیان و عقل بنیان و بصیرت بنیان باشد و در مسیر هدایت باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار