استاندار خراسان شمالی:

برای ساخت و تکمیل موزه دفاع مقدس نیازمند اعتبارات ملی هستیم

استاندارخراسان شمالی گفت: برای ساخت این مجموعه عظیم فرهنگی نیازمند اعتبارات ملی هستیم که باید ظرفیت و منابع مالی لازم برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس این استان مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۵۱۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳ - 31March 2022

برای ساخت و تکمیل موزه دفاع مقدس  نیازمند اعتبارات ملی هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی، امیر سرتیپ دوم «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی صبح امروز «پنجشنبه» با «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی در محل دفتر استانداری دیدار و در خصوص مسائل مرتبط به موزه دفاع مقدس و یادمان‌های شهدای گمنام استان گفت‌وگو کرد.

در این جلسه مشکلات پیش رو برای تکمیل موزه دفاع مقدس استان و نیز یادمان شهدای گمنام و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این مجموعه با استاندار خراسان شمالی گفت‌وگو و بررسی شد.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: ساخت این مراکز فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کلید خورده است که امروزه ساخت و اتمام این پروژه از مطالبات جانبازان، رزمندگان، خانواده های شهدا، آزادگان و نیروهای مسلح تبدیل شده است. باغ موزه دفاع مقدس می تواند یادگاری از دوران دفاع مقدس و تجاوز دشمن به خاک ایران باشد که این تجاوز با سلحشوری و رشادت بهترین فرزندان این آب و خاک ناکام ماند.

وی در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه استان خراسان شمالی  جزو استان های محروم برای راه‌اندازی موزه دفاع‌ مقدس است، اظهار داشت: اکنون پروژه موزه دفاع‌مقدس استان به دلیل کمبود اعتبارات پیشرفت چندانی نداشته که امید است با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط تا پایان سال 1401 با برنامه و در دستور کار قرار گرفتن این پروژه به بهره‌برداری برسد.

محمدرضا حسین نژاد با بیان اینکه ساخت باغ موزه دفاع مقدس یک مطالبه فرهنگی است، گفت: برای ساخت این مجموعه عظیم فرهنگی نیازمند اعتبارات ملی هستیم که باید ظرفیت و منابع مالی لازم برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس این استان مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار