پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت ۱۲ فروردین

سرهنگ «رشیدی» به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱ - 31March 2022

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت 12 فروردین

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در پیامی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

یوم الله ۱۲ فروردین ماه سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی جلوه‌ای از وعده حق خداوند تبارک و تعالی و  سرآغاز حکومتی بر پایه مردم سالاری دینی  است.

این روز تاریخی، یادآور حماسه سیاسی و قاطعیت ملت فرهیخته، مقاوم و بصیر ایران، در  برپایی حکومت جمهوری اسلامی ایران است که حضرت امام خمینی (ره) در وصف آن فرمودند: «صبحگاه ۱۲ فروردین که روز نخستین حکومت الله است از بزرگ‌ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند»

در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸، با رأی حداکثری اقشار مختلف ملت ایران، خون شهدای  انقلاب اسلامی به ثمر نشست  و خون تازه‌ای در رگ‌های خشکیده ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان  جاری شد.

 اینک پس از گذشت بیش از چهار دهه، به پاس و به یاد آن انتخابات سرنوشت ساز، جمهوری اسلامی ایران برفراز قلّه‌ی رفیع آزادگی، عزت و اقتدار ایستاده است و به آینده‌ای درخشان‌تر می‌نگرد.

اینجانب ضمن تبریک یوم االله ۱۲ فروردین، روز تثبیت استقلال، آزادی و جمهوری  اسلامی به ملت شریف ایران اسلامی و تمامی آزادیخواهان جهان، از خداوند متعال پیشرفت روز افزون این نظامی اسلامی را در همه عرصه‌ها مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار