بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز جمهوری اسلامی؛

تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی موجب استمرار و استحکام نظام است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ - 01April 2022

تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی موجب استمرار و استحکام نظام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است چراکه مردم بابصیرت ایران اسلامی با اراده و عزمی استوار در مهمترین همه پرسی تاریخ این کشور، با  ۲/ ۹۸ درصد آراء «جمهوری اسلامی» را به عنوان ساختار جدید سیاسی اجتماعی برگزیدند.

با تولد نظام جمهوری اسلامی، نور اسلام بر جهان درخشیدن گرفت و شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» به عنوان شعار اصلی انقلاب، حکومت عدالت گستر را در جهان پایه ریزی کرد، امید در دل محرومان و مستضعفان جهان زنده شد و مورد استقبال مردم و فرهیختگان جهان قرار گرفت.

جمهوری اسلامی ایران که از همان آغازین روز‌های انقلاب اسلامی، مورد توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی و از جمله جنگ تحمیلی قرار گرفت و تهدید‌ها و تحریم‌های زیادی را از سر گذراند با هدایتگری‌های داهیانه امامین انقلاب مقتدرانه در جنگ‌های نظامی، فرهنگی و اقتصادی و ... ایستاد و دشمن را از رسیدن به اهداف شوم، ناکام و ناامید ساخت.

اینک که در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و برکت عظمت و شکوه و قدرت و نفوذ و صدور معنوی این انقلاب در دل ملت‌های مشتاق عدالت اسلامی بر میزان اعتبار الهی و مردمی آن افزوده، روز به روز شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظامی، علمی، سیاسی، فرهنگی و... در میادین بین المللی و جهانی هستیم و لازمه استمرار و استحکام این نظام، تبیین دستاورد‌های ارزشمند آن برای نسل‌های امروز و آینده است که از سوی رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید شده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی، اعلام می‌دارد در سالی که به عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، بتوانیم با عزم و جدیت مردم و مسئولین انقلابی شاهد شکوفایی استعداد‌ها و نبوغ و ابتکار نخبگان ایران اسلامی در عرصه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار