طی پیامی؛

سردار کارگر دریافت درجه سرتیپی را به فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی دریافت درجه سرتیپی را به سردار سرتیپ پاسدار حسن ‌حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ تبریک گفت.
کد خبر: ۵۱۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱ - 31March 2022
سردار کارگر دریافت درجه سرتیپی را به فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی دریافت درجه سرتیپی را به سردار سرتیپ پاسدار حسن  حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ را تبریک گفت.
 
متن این پیام به شرح ذیل است:
 
«ما تنها ملتی هستیم که به خودمان متکی هستیم. ما به هیچ‌کس دیگر متکی نیستیم. ما به نیروی ذاتی و قدرتها و توانایی ها و لیاقت های خودمان متکی هستیم.» حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)
 
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسن  حسن زاده
 
فرمانده محترم سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله) تهران بزرگ
 
با  درود  و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و اهداء سلام؛
 
با احترام اعطای درجه سرتیپی از سوی فرمانده معظم کل قوا که نشان از تعهد، شایستگی و حسن سوابق خدمتی جنابعالی می‌باشد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌ نمایم.
 
سپاس خداوند بزرگ را که افتخار سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهان و نیروهای مسلح ما ارزانی داشت. مزید توفیقات و تأییدات روزافزون آن برادر ولایی را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین و ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار