در طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر انجام شد؛

امداد رسانی به بیش از ۲۳ هزار نفر در تعطیلات نوروز

در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر، تا کنون به به ۲۳ هزار و ۵۶ نفر در تعطیلات نوروزی امدادرسانی شده است.
کد خبر: ۵۱۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ - 01April 2022

امداد رسانی به بیش از ۲۳ هزار نفر در تعطیلات نوروزبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر کشور از روز ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ امدادرسانی خود به مسافران نوروزی را آغاز کرده است.

در این طرح که با عنوان طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۱ شناخته شده است تا پایان روز ۱۱ فروردین ١٤٠١ ماه دو هزار و ۵۶۲ مورد مأموریت انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۴ درصد رشد داشته است.

این در حالی است که هزار و ۳۴۷ مورد از این عملیات‌ها مربوط به حوادث ترافیکی بود که در این بخش هم شاهد رشد ۴۳ درصدی بوده‌ایم، همچنین ۱۳۷ مورد از مأموریت‌ها مربوط به عملیات امداد و نجات در کوهستان بوده است که در مقایسه با سال گذشته با سه درصد کاهش روبه رو بود.

همچنین مأموریت‌های جوی ۱۴۸ و ساحلی ۳۳ مورد گزارش شده که در این مورد در مقایسه با سال گذشته رشد ۸۳ درصدی را شاهد بودیم.

بر اساس گزارش منتشر شده ۱۸۱۲ نفر توسط امدادگران هلال احمر نجات داده و به مناطق امن منتقل شدند و در کل به ۲۳ هزار و ۵۶ نفر امداد رسانی شده است؛ همچنین هزار و ۲۱۵ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۰ هزار و ۷۲۹ نفر هم خدمات سرپایی دریافت کردند.

برای دو هزار و ۹۵۵ نفر اسکان اضطراری ایجاد شد و ۲۳۵ نفر مصدوم که در سوانح ترافیکی دچار حادثه شده بودند هم نجات پیدا کردند.

بیشترین مأموریت‌های هلال احمر در استان‌های خوزستان با ۲۴۸ مورد، مازندران با ۲۲۲ مورد و اصفهان با ۱۹۲ مورد انجام شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار